سلام بچه ها من واسه اولین بار میخوام برم لیزر زیر بغلم حالت یه غده داره ک نمیدونم غده لنفاوی هست یا نه یچه دارم تاحالا نشدم خیلی دوست دارم برم بعضیا میگن باعث سرطان میشه بعضیاهم میگن نازایی میاره میخواستم بدونم واقعا اینجوریه پس چرااین همه ادم میرن در ضمن من زیر بغلمو نمیخوام بکنم میخواستم بدونم اگه زیر بغلمو نکنم بازم خطری داره یا کلن اینا شایعس خواهشا راهنماییم کنید