2789
عنوان

تو رابطه ...

400 بازدید | 17 پست

تو هر رابطه ايي چي از همه مهمتره ؟! 

 مثلا اقايونو بيشتر چ چيزايي واسشون ملاكه تَو رابطهععععع 

 ظاهر يا اعتماد ب نفس ...

منم آن شيخ سيه روز كه در آخر عمر لاي موهاي تو گم كرد خداوندش را ...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزیم از انجایی که بیشتر اقایون گاون یونجه باشی براشون کافیه

دوستان💝حلالم کنید اگ بدی دیدین حقتون بوداگرم 😊خوبی دیدین محاله دیده باشین اگرم چیزی ندیدین خودتونو ب یک چشم پزشک نشون بدیننن 👀🧚🏻‍♀️باتچکررمرسیجاات😛🏃🏻‍♀️تسبیحم کو؟؟؟😐

خودمم.فقط،خودم...خواست خواست....نخواست بره به درک

💜السَّلٰامُ عَلَـــیْکَ یااَباعَبداللّٰه الحُسَین...جانم فدای ارباب💜۹۹/۸/۹بهترین روز زندگیمه💕من هرگز از رحمت خدای مهربانم،ناامید نمیشم....💙.من یه مادر قوی و شاد و صبور هستم......💛من یه همسر مهربان و شاد هستم..💚..من اجازه نمیدم فکر منفی وارد ذهن زیبام بشه...❤

من شخصا زندگی زناشویی موفقی دارم و میتونم بگم هیچ چیز مثل احترام یک رابطه رو نگه نمیداره ..خیلی مهمه 

بعدم جذب کسی شدن و ازدواج یک پکیج کامل میخواد از اینکه هم به دلت طرف بشینه و هم اعتماد به تفسش بالا باشه ..صرفا یک مورد نیست 

مستقل بودن شاد بودن اهمیت دادن ب خودت

مادربزرگم میگف:هرموقع از خدا ناامید شدی حتما شیطون بغلت کرده!وقتی سایه شیطون نزدیک دیدی فوری بایست.سر سجاده بایستی و قامت ببندی قد شیطنتش بهت نمیرسه.فقد دست روی گوش هاش میزاره تا صدای لبیک گفتن به درگاه حق نشنوه.سجده که طولانی شد بدنش از تقلای بلندکردنت درد میگیره.ذکرتو بلند بگو بزا اون جیغ بکشه که نشنوه.کر و کور و فلجش کن حتی اگه تن خودت رو به ناتوانی بود.. ❤love it or leave it...❤.یا بهش عشق بورز یا ترکش کن❤

مگه نميگن مردا با چشم عاشق ميشن 

زنا با گوش ... الان ك برعكسههههه والا پسرا فقط دنبال دختراي سرزبون دارو و اجتماعين ... ديگه اونقدي قيافه واسشون اولويت نيست

منم آن شيخ سيه روز كه در آخر عمر لاي موهاي تو گم كرد خداوندش را ...
مگه نميگن مردا با چشم عاشق ميشن  زنا با گوش ... الان ك برعكسههههه والا پسرا فقط دنبال دختراي س ...

از اولم این خزعبلات رو قبول نداشتم و ندارم ..شخصا با گوش عاشق نشدم 😂😂مگه انسان بالغ فقط دنبال قیافه یا حرف های مسخره یک روزه هست ...این حرفا به نظرم منسوخ شده ..الان همه دنبال موقعیت و بعدم بتونن با طرف حرف بزنن و تعامل کنن هستند بنابراین دخترهای اجتماعی تر بیشتر مورد قبولن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

نه روز

نخود_فرنگی | 3 ثانیه پیش

کم خونی

سبز65 | 14 دقیقه پیش
2791
2779
2792