2777
2789
عنوان

دعام کنید...

134 بازدید | 24 پست

شما را به امام زمان قسم میدم که دعام کنید.

گرفتارم...دعام کنین ازتون خواهش میکنم مشکلم برطرف بشه حاجت روا بشم...بخدا دارم با چشمای گریون تایپ میکنم...؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اللهم صل علی فاطمه وابیها وامها وبعلها وبنیها  وسرالمستودع فیها بعددما احاط بهی علمک

💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم

اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم

اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم

اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم

اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم

خدایا به اندازه ی مهربونی و بزرگیت شکررررررت که معجزه قشنگی که منتظرش بودیم رو بهمون دادی💜   💜یاجوادالائمه💜یافاطمه معصومه💜یاضامن آهو💜مرررررررسی واسه خواب قشنگ و ضمانت نامه و اشک شوق و ذوق از ته دلی که بهمون هدیه کردین   

انشا... حاجتروا شی...

به بدترین شکل ممکن غمگینم... یعنی میشه یه روزی حالم خوب بشه... دوتا چایی بریزم یکی برای خودم یکی برای همسرم... یعنی میشه خدا... دوباره کنار هم باشیم...خدایا تورا به حرمت حسین گناهامونو ببخش و گره از مشکلاتموم خودت باز کن.

ان شاءالله امام زمان بحق مادرشون حضرت نرجس خاتون حاجت دلت رو روا کنه ....الهی آمین

🌹🌹🌹

خدایا به اندازه ی مهربونی و بزرگیت شکررررررت که معجزه قشنگی که منتظرش بودیم رو بهمون دادی💜   💜یاجوادالائمه💜یافاطمه معصومه💜یاضامن آهو💜مرررررررسی واسه خواب قشنگ و ضمانت نامه و اشک شوق و ذوق از ته دلی که بهمون هدیه کردین   
انشا... حاجتروا شی...

عزیزم اتفاقا الان توفکرت بودم حالت چطوره

ماه را گم نکنی...!                                                            جهت تعجیل درفرج طاووس اهل بهشت حجت بن الحسن العسکری علیه السلام روحی فداک(صلوات)                                (اللهم عجل لولیك الفرج بحق زینب کبري س)                           (ظهور نزدیک است ان شاءالله )                                                    

استارتربرات صلوات فرستادم ان شاءالله بزودی همه چی درست میشه نگران نباش

ماه را گم نکنی...!                                                            جهت تعجیل درفرج طاووس اهل بهشت حجت بن الحسن العسکری علیه السلام روحی فداک(صلوات)                                (اللهم عجل لولیك الفرج بحق زینب کبري س)                           (ظهور نزدیک است ان شاءالله )                                                    

براتون زیارت عاشورا میخونم ان شا الله که مشکلتون حل بشه

   دلم ز هرچه به غیر از تو بود خالی مانددر این سرا تو بمان ای که ماندگار تویی                                                  
عزیزم اتفاقا الان توفکرت بودم حالت چطوره

سلام قربانت عزیزم... امروز دقیقاً 171 روزه همسرم نیست... حالم امروز هم مثل 170 روزه گذشته است خیلی فرق نکرده...


به بدترین شکل ممکن غمگینم... یعنی میشه یه روزی حالم خوب بشه... دوتا چایی بریزم یکی برای خودم یکی برای همسرم... یعنی میشه خدا... دوباره کنار هم باشیم...خدایا تورا به حرمت حسین گناهامونو ببخش و گره از مشکلاتموم خودت باز کن.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز