2777
2789

من ظهر کنکور داشتم صبح تا ظهر خوندم رتبه م ۳۳ شد🤣🤣🤣🤣🤣 جالب اینکه همون تیکه ای که صبحش خوندم ازش تست بود فکر کن از اون همه درس یکیش رو من خوندم که یه کتاب ۳۰۰۰ صفحه ای داشت که یه تیکه ش رو خوندم که همون سوال اومد😂😂😂😂😂😂😂😂


به نظرم برای کنکور ارشد همواره امیدی هست اصلا قابل مقایسه با کارشناسی نیس

حرف به من/پیام ناشناس. 🌻سرگروه زرد🌻تاپیک زندگی سالم وکاهش وزن بامدادخمار 💚خودم عضو گروه سبز💚 رژیم رو از 12 اردیبهشت شروع کردم. وزن شروع:67🤦🏻‍♀️-وزن فعلی:59💪-وزن هدف:57🔒 قد 168 🧍🏻‍♀️🧘🏻‍♀️🚴🏻‍♀️🎾 Don’t stop until you’re proud

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من ظهر کنکور داشتم صبح تا ظهر خوندم رتبه م ۳۳ شد🤣🤣🤣🤣🤣 جالب اینکه همون تیکه ای که صبحش خوندم ازش ...

جدی😐شانس داریا😐دارم مثل چی میخونم هنوز نمیدونم قبول میشم یا نه😐دعا کن بشم🙁نمیتونم بمونم پشت کنکور

من يك دخترم .. من دخترونگى هامو با هيچى عوض نميكنم ... نه با تماشاى فوتبال از تو ورزشگاه .. نه با ازاد بودن و گشت زدناى نصف شبا..نه با هيچيه هيچى دنياى دخترونمو فقط يه دختر ميتونه لمس كنه ...! مرا دختر خانوم مى نامند .. مضمونى كه جذابيتش نفس گير است ... دنياى دخترانه من ... نه با شمع ... نه با عروسك معنا پيدا نمى كند ... و نه با اشك و افسون ... اما تمام اين هارا در بر ميگيرد ...من نه ضعيفم ... نه ناتوان ... چرا كه خداوند مرا بدون خشونت و زور و بازو مى پسندد...اشك ريختن ضعف من نيست ...قدرت روح من است ...ما دختريم مهم نيست چند سالمونه ... هر چقدر كه بزرگ شده باشيم وقتى يه جا يه پارك خلوت ميبينيم ... ميريم ميشينيم رو تاب و با بيشترين شتاب تاب ميخوريم... وقتى اسباب بازى فروشى ميبينيم ... واميسيم پشت شيشه و دونه دونه عروسكارو نگاه ميكنيم... جامداديمون عروسكيه و توش پر از مداد و خودكارا و پاك كناى رنگارنگه...وقتى پاستيل و شكلات و بستنى ميبينيم ...لبامونو جم مى كنيم و مى خوايم...وقتى سوسك و عنكبوت ميبينيم جيغ ميزنيم و از سر و كوله يكى بالا ميريم...روزى چند بار خودمونو تو اينه نگاه مى كنيم و جلوش اهنگ ميخونيم و مى رقصيم ...ما همينيم ...تو دخترى گرون باش ...سنگين باش...عاقل باش...خانوم باش ...قلبتو به هركسى نده ...تنت رو به هر كسى نده... تو خانومى كن خدا هم برات خدايى كنه ...به سلامتى ما دخترا
رشتت چیه عزیزم؟ تازه امروز میخام من شروع کنم... 

من تجربی ام

من يك دخترم .. من دخترونگى هامو با هيچى عوض نميكنم ... نه با تماشاى فوتبال از تو ورزشگاه .. نه با ازاد بودن و گشت زدناى نصف شبا..نه با هيچيه هيچى دنياى دخترونمو فقط يه دختر ميتونه لمس كنه ...! مرا دختر خانوم مى نامند .. مضمونى كه جذابيتش نفس گير است ... دنياى دخترانه من ... نه با شمع ... نه با عروسك معنا پيدا نمى كند ... و نه با اشك و افسون ... اما تمام اين هارا در بر ميگيرد ...من نه ضعيفم ... نه ناتوان ... چرا كه خداوند مرا بدون خشونت و زور و بازو مى پسندد...اشك ريختن ضعف من نيست ...قدرت روح من است ...ما دختريم مهم نيست چند سالمونه ... هر چقدر كه بزرگ شده باشيم وقتى يه جا يه پارك خلوت ميبينيم ... ميريم ميشينيم رو تاب و با بيشترين شتاب تاب ميخوريم... وقتى اسباب بازى فروشى ميبينيم ... واميسيم پشت شيشه و دونه دونه عروسكارو نگاه ميكنيم... جامداديمون عروسكيه و توش پر از مداد و خودكارا و پاك كناى رنگارنگه...وقتى پاستيل و شكلات و بستنى ميبينيم ...لبامونو جم مى كنيم و مى خوايم...وقتى سوسك و عنكبوت ميبينيم جيغ ميزنيم و از سر و كوله يكى بالا ميريم...روزى چند بار خودمونو تو اينه نگاه مى كنيم و جلوش اهنگ ميخونيم و مى رقصيم ...ما همينيم ...تو دخترى گرون باش ...سنگين باش...عاقل باش...خانوم باش ...قلبتو به هركسى نده ...تنت رو به هر كسى نده... تو خانومى كن خدا هم برات خدايى كنه ...به سلامتى ما دخترا
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز