2777
2789
عزیزم قطره منتول14000 تومنه. سه قطره سه قطره چپ و راست بالشتش بریز. باز میشه بینیش و آسوده میخوابه

الان بحث پول نیس عزیزم بحث اینکه نصف شبه و من قطره ندارم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


[QUOTE=138392140]فین گیر  استفاده کن اگه نوزاده[/QUOTEچیزی دیده نمیشه که از داخل گرفته فس فس می ...

بالا سرش دستگاه بخور بزار 

تا امروز هر چی استرس و سختی و انرژی منفی تو زندگیم داشتم بستمه ازین به بعد فقط میخوام بخندم و شاد باشم و مهربون،میخوام قدر لحظه هامو بدونم و کنار عزیزام از زندگیم لذت ببرم ،میخوام زندگی کنم ،مطمئنم اینطوری خدا هم بیشتر دوستم داره🥰🥰
من از قطره بینی متنفرم.  هیچ وقتم برای پسرم استفاده نکردم. فقط منتول بینی و باز میکنه عطرش

اره منم از قطره متنفرم یبار خیلی کوچولو بود دکتر داد بدترش کرد داشت خفه میشد 

شیر شیرینه چسبندش میکنه دکترا هم میگن نریزید خوب نیست قطره بینی خوبه شستشو میده اگه قطره شستشو چشم ه ...

اره تو نوزادیش خیلی شیر میریختم بعدا گفتن که نباید بریزی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز