از سیاهدونه و آب پیاز استفاده کردم.نارگیل به موهای من نمیسازه.
دلیل عمده و اصلی ربزش موهاتون همون سه تاس که گفتید اول از هر چیزی باید اونا رو درمان کنید در کنارش از چیزاسی که گفتم هم میتونید کمک بگیرید ولی بدون درمان اون مشکلات نتیجه زیادی نمیگیرید
بچه ها من هیچ وقت موهام رو شونه نمیکنم فقط وقتی از حموم میام شونه میکنم.چون موهای فری دارم وز میشه.مثلا 5 روز نرم حموم توی طول روز اصلا نمیریزه شاید 10 یا 20 تا.ولی موقع شانه کردن بعداز حمام 200تا میریزه این طبیعیه آیا؟