2777
2789
عنوان

بارداری

66 بازدید | 7 پست

سلام دوستان من یک ماه و ۲۶ روزه باردارم ولی هنوز دکتر نرفتم بخاطر اوضاع کرونا بنظر شما دیررفتم ؟میترسم خدایی نکرده مشکلی به وجود بیاد

تعداد رای : 12
نظرسنجی
دیررفتی
5
41%
نه دیرنیست
7
58%

دیگه همین موقع ها باید بری برای سونو قلب و...

افراد سمی شما را دیوانه میکنند. آنها مهارت دارند، که شما را آزار دهند!               تنها رمز این است، که سر حرف خود بمانید و وقتی فردی قصد عبور از مرز شما را دارد ، بر خط قرمز های خود پافشاری کنید.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

برو یه سونو تشکیل قلب انجام بده. بعدم زیر نظر یه دکتر باش. انقدرم که فکر میکنی شلوغ نیست. من رفتم دکتر منشی با فاصله نوبت داده بود خیلی خلوت بود. حتما باید بری برات آزمایش چکاپ بنویسه، مخصوصا قند و تیروئید خیلی مهمن. قرص فولیک اسیدم باید بنویسه مصرف کنی

پسرم تاج سرم😍دخترم‌ مونس و همدمم😍 جونم فداتون قلب های مامان❤❤

حتی آزمایش هم نرفتم هنوز از ترس کرونا فقط با بیبی چک تست کردم 


مهم نیست .من سر اولی سه تا بی بی چک زدم .دو بار آز بتا دادم.سقط که شد خورد تو ذوقم.

سر این یکی فقط یه بی بی چک زدم.تمام.آزمایشای کلی رو دادم رفتم سونو قلب

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز