2777
2789
عنوان

عکس

| مشاهده متن کامل بحث + 789 بازدید | 96 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


معصومه جان عالیه....😍

۹/۹/۹۹بهترین اتفاق زندگیم افتاد .....😍😍😍عاشق داداشیمم  که تو تمام مراحل زندگی دستمو گرفت ..همراهم بود ....بهم ثابت کرد که هنوزم مرد خوب وجود داره ...داداشی یه دنیا دوستت دارم ...مرد ترینی

عکسشو نمیتونم پیدا کنم ولی هرجا رفتم کیک شکل 18 اندازه ای ک میخواستیم درست نمیکردن

کیک 200 گرمی هم داشتن ولی میگفتن قالب زیر دوکیلو نداریم 😐😐

اخرش خواهرم برام درست کرد خییییلیییی ناناز شد 😍😍😍

بعضیا حرف زدن بلد نیستن کاش حداقل حرف نزدن بلد بودن🙄😒.  من تمایلی ندارم قضاوت های بعضی کاربرا رو درباره خودم بدونم لطفا اگه نظری درباره من و نظراتم دارید برای خودتون نگه دارید حق با شماست نیازی نیست وقتتونو تلف کنین

تبریک

1
5
10
15
20
25
30
35
40

هی تو اره تو با خود خودتم ک داری اینو میخونی دیگه نبینم بشینی برای چیزی که فردا اهمیت نداره غصه بخوری  هااا مگه از تو چند تا توی دنیا هست ک چشمایی ک به اون خوشگلی داری پر از ناراحتی باشه؟؟ مگه کسی ک اینقدر خوشگله اینجوری باید اخم کنه؟ حالا که تا اینجا رو خوندی خواستم بگم خیلی زیبایی خیلی😍😍 حالا بخند اینجوری نه ها😊 اینجوری بخند😁😁😁 افرین روز خوبی داشته باشی😍😍😍

من خودم درست میکنم.الان هم دیگه بخاطر کرونا اصلا از بیرون نمی‌گیریم😕

عالیه ...مبارکا باشه😍

۹/۹/۹۹بهترین اتفاق زندگیم افتاد .....😍😍😍عاشق داداشیمم  که تو تمام مراحل زندگی دستمو گرفت ..همراهم بود ....بهم ثابت کرد که هنوزم مرد خوب وجود داره ...داداشی یه دنیا دوستت دارم ...مرد ترینی

نهال جان عالیه ..مبارکا باشه😍

۹/۹/۹۹بهترین اتفاق زندگیم افتاد .....😍😍😍عاشق داداشیمم  که تو تمام مراحل زندگی دستمو گرفت ..همراهم بود ....بهم ثابت کرد که هنوزم مرد خوب وجود داره ...داداشی یه دنیا دوستت دارم ...مرد ترینی

تو جعبع بود عکس گرفتم

تبریک

1
5
10
15
20
25
30
35
40

هی تو اره تو با خود خودتم ک داری اینو میخونی دیگه نبینم بشینی برای چیزی که فردا اهمیت نداره غصه بخوری  هااا مگه از تو چند تا توی دنیا هست ک چشمایی ک به اون خوشگلی داری پر از ناراحتی باشه؟؟ مگه کسی ک اینقدر خوشگله اینجوری باید اخم کنه؟ حالا که تا اینجا رو خوندی خواستم بگم خیلی زیبایی خیلی😍😍 حالا بخند اینجوری نه ها😊 اینجوری بخند😁😁😁 افرین روز خوبی داشته باشی😍😍😍

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز