2789
عه چ خوب اتفاقا روغن ناریگلم دادم

من روغن نارگیل و وازلین رو مخلوط کردم یکی دوشب در میون قبل خواب  با ی فرچه ریمل که تمیزش کردم میزدم رو ابرو هام و یخورده اروم در جهت رشد ابرو هام ماساژمیدادم ومیخوابیدم 

الان خدا رو شکر ابرو هام خوب شده 

چادر من 😍تاج بندگی من است👑سند زهرایی بودنم را امضا میکند😌طعنه ها دلسردت نکنند بانو 😥با افتخار در کوچه های شهر قدم بزن 😉 یک مادر دهه هشتادی👶😍 متولد ۱۳۸۰ تیکر تولد یک سالگی دخترم 
خو چیه

روغن کرچک که بوش بدتره از سیر

     باشه =لطفا خفه شو سرمو خوردی،افرادی که دنبال دعوا هستن رو اصلا جواب نمیدم پس فکر نکنید جواب ندارم که بدم ده برابر شما جواب دارم منتها آدم حساب نمیکنم یه عده رو  (امضام مخصوص کاربرای بیشعوره از بقیه معذرت میخوام )  به کبودی  یاس هزار تا رگ دارم هزار تا دوست❤ ولی یک شاهرگ دارم یک تک رفیق.مهم نیست چنتا ستاره بهم چشمک میزنه من همیشه نگاهم به ماهه👀🌜اگہ چیزے گفتمـ ڪ ناراحت شدے...بگو تا دوباره بگمـ😹👐به دریایی گرفتارم ک موجش عالمی دارد😎👑چیکارشی؟؟ بیچارشم💜اگه حقیقتو بگی مجبور نیستی که همه چیزو به خاطر بسپاری

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز