2777
2789
عنوان

بدون شرح☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

352 بازدید | 35 پست

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

هر لحظه حالم بدتره تو این روزا


امروز اگه اینه که ای وای از فردا


دلگیرم از تموم دنیا فقط بیا


بیا که زندگیمو این دوری سوزوند


چه خاطراتی از تو پیش من جا موند


قصه غمگینمو جز تو کسی نخوند


بی هم میمیریم شبیه زنجیریم


یه لحظه دور از هم آروم نمیگیریم


بارون دیوونگی داره


عاشق که بی عشقش طاقت نمیاره


تو بی من و من بی تو چی مونده از ما


بیا یه مرحمی بزار رو این دردا


نیستی و من دل تو دلم نیست فقط بیا


غرورمو هیچی بجز اشکت نشکوند


بهم بگو چی آخه چشماتو ترسوند


بی تو واسه نفس کشیدن هوا نموند


بی هم میمیریم شبیه زنجیریم


یه لحظه دور از هم آروم نمیگیریم


بارون دیوونگی داره


عاشق که بی عشقش طاقت نمیاره


بی هم میمیریم شبیه زنجیریم


یه لحظه دور از هم آروم نمیگیریم


بارون دیوونگی داره


عاشق که بی عشقش طاقت نمیاره


☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

 

مرا تا دل بوَد ، دلبر تو باشی.......!                             کاربر اقا هستم بی ادبی و توهین نمیکنم ، پس لطفا بی ادبی و توهین نکنید👌🙏 مرسی...!

باشه😒

قرار به زودی خدا دوتا دختر دوقلو خوشگل بهم هدیه بده واسه دیدنشون لحضه شماری میکنم 💜 لطفا با اون دل های پاکتون برام دعا کنید که بتونم مادر خوبی براشون باشم و درست بزرگشون کنم 😍و سالم باشن تن درست💚 
باشه😒

ببخشید متوجه نشدم چی باشه؟؟🙏

مرا تا دل بوَد ، دلبر تو باشی.......!                             کاربر اقا هستم بی ادبی و توهین نمیکنم ، پس لطفا بی ادبی و توهین نکنید👌🙏 مرسی...!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ببخشید متوجه نشدم چی باشه؟؟🙏

همینا که گفتی

باشه😐

قرار به زودی خدا دوتا دختر دوقلو خوشگل بهم هدیه بده واسه دیدنشون لحضه شماری میکنم 💜 لطفا با اون دل های پاکتون برام دعا کنید که بتونم مادر خوبی براشون باشم و درست بزرگشون کنم 😍و سالم باشن تن درست💚 
همینا که گفتی باشه😐

😐😐😅🙏

مرا تا دل بوَد ، دلبر تو باشی.......!                             کاربر اقا هستم بی ادبی و توهین نمیکنم ، پس لطفا بی ادبی و توهین نکنید👌🙏 مرسی...!
😁

چیه چرا مبخندی😐

بده حرفاشو تایید کردم😂😂

قرار به زودی خدا دوتا دختر دوقلو خوشگل بهم هدیه بده واسه دیدنشون لحضه شماری میکنم 💜 لطفا با اون دل های پاکتون برام دعا کنید که بتونم مادر خوبی براشون باشم و درست بزرگشون کنم 😍و سالم باشن تن درست💚 
الان چه کنیم

هیچی بگو باشه

قرار به زودی خدا دوتا دختر دوقلو خوشگل بهم هدیه بده واسه دیدنشون لحضه شماری میکنم 💜 لطفا با اون دل های پاکتون برام دعا کنید که بتونم مادر خوبی براشون باشم و درست بزرگشون کنم 😍و سالم باشن تن درست💚 
الان چه کنیم

بنده گفتم کاری کنید ؟

مرا تا دل بوَد ، دلبر تو باشی.......!                             کاربر اقا هستم بی ادبی و توهین نمیکنم ، پس لطفا بی ادبی و توهین نکنید👌🙏 مرسی...!
حسش نبود بخونم 😐

مرسی از حضورتون عیبی نداره🙏

مرا تا دل بوَد ، دلبر تو باشی.......!                             کاربر اقا هستم بی ادبی و توهین نمیکنم ، پس لطفا بی ادبی و توهین نکنید👌🙏 مرسی...!
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز