#کمی_درددل #من_یک_دخترم #پریودی_عیب_نیست
صرفا میخام راجع ب چیزی حرف بزنم ک از بچگی بهم گفتن ننگ اوره راجع بهش حرف بزنی
اما به نظر من نیس
عاقا یعنی چی؟
من یه دخترم گناهی هم نکردم ک دخترم
خواست منم نبوده
ولی بخدا دختر بودن جرم نیس
چرا باید از گفتن کلمه پریود خجالت بکشیم مگه چیهههه؟؟؟؟
کجاش ننگه؟؟؟
عاقا من پریود میشم
مشکلش کجاس؟
هم دردش رو تحمل کنیم
هم فشار روحیش رو
هم باید بگردیم دنبال مغازه ای ک فروشنده اش حتمااا خانوم باشه؟
اگه نبود چی؟!!!
مگه خریدن نوار بهداشتی چه ایرادی داره
بابا دیگه خداییش مردا با کلمه نواربهداشتی ک قرار نیست تحریک بشن میشن؟؟؟؟؟
چرا باید دردامونو قایم کنیم و رومووون نشه بگیم پریودیم؟؟؟
بگیم سرم درده؟؟؟
که چی اخه چرااا یکی بگه بهم چرا زشته؟!
چرا کسی ک میخاد نوار بهداشتی بخره بی حیاست؟
چادر میپوشی
بخاطر مردا
حجابتو سفت میبندی
بخاطر مردا
درداتم قایم کنی؟ #انصاف_نیس
بسه دیگه بخدا ریدین با این تعصبات کوفتیتون
قسم میخورم هیچوقت به دخترم این افکار پوسیده رو یاد ندم
میزارم راحت راجع به این چیزا حرف بزنه
اجازه میدم خودش بره برای خودش هر چییییی ک لازم داره بخره
پریودی سخته با تعصباتتون سخت ترش نکنین
#لطفا_پوسیده_نباشید