2789
عنوان

بی بی چک😍

| مشاهده متن کامل بحث + 831 بازدید | 55 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ان شالله روزي همه منتظران،شما دوباره بيبي زدي؟

ایشالا.اره فردای اون روز زدم بازم مثبت شد دیگه موندم سه شنبه برم ازمایش

خدایا همه رو به ارزوشون برسون🙏
ایشالا.اره فردای اون روز زدم بازم مثبت شد دیگه موندم سه شنبه برم ازمایش

مطمئن باش بارداري عزيزم،نرو ازمايش مخصوصا اگه كم خوني داري امكان خونريزي هست،بزار هفته٨برو سونو 

خدايا شكرت🤲🏻
مطمئن باش بارداري عزيزم،نرو ازمايش مخصوصا اگه كم خوني داري امكان خونريزي هست،بزار هفته٨برو سونو  ...

مرسی.واقعا🤔نمیدونستم.کم خونی ندارم.خودمم با این وضع کرونا نمیخام از خونه خارج بشم

خدایا همه رو به ارزوشون برسون🙏
مرسی.واقعا🤔نمیدونستم.کم خونی ندارم.خودمم با این وضع کرونا نمیخام از خونه خارج بشم

اره اکثر سقطای الان به خاطر ازمایش هست،چون جنین الان نطفه خونی هست وقتی ازامیش بدی خون رقیق میشه امکان خونریزی هست پس چند هفته صبر کن و تو خونه باش و تغذیه تو تقویت کن تا قلب بچه تشکیل بشه

خدايا شكرت🤲🏻
من امروز بی بی زدم منفی شد. ۶خرداد روز موعد پریوده.ترشحات سفید یکم دارم.سینه ها هم درد میکنه.بنظرتون ...

اره ممکنه چون منم سه روز مونده به موعدم منفی شد ولی دوروز که گذشت مثبت شد

خدایا همه رو به ارزوشون برسون🙏
اره اکثر سقطای الان به خاطر ازمایش هست،چون جنین الان نطفه خونی هست وقتی ازامیش بدی خون رقیق میشه امک ...

مرسی عزیزم که گفتی وگرنه قراربود سه شنبه برم ازمایش

خدایا همه رو به ارزوشون برسون🙏
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792