سلام دوستان من پریودام نا منظمه اخرین پریودم ۳۰فروردین بود روز ۲۸ پری بی بی چک زدم منفی شد ولی دوباره دیروز تست کردم مثبت شد امروز هم مثبت شد.ولی هیچ علائمی هم ندارم.به نظرتون حامله ام؟خودم باورم نمیشه
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
مرسی.واقعا🤔نمیدونستم.کم خونی ندارم.خودمم با این وضع کرونا نمیخام از خونه خارج بشم
اره اکثر سقطای الان به خاطر ازمایش هست،چون جنین الان نطفه خونی هست وقتی ازامیش بدی خون رقیق میشه امکان خونریزی هست پس چند هفته صبر کن و تو خونه باش و تغذیه تو تقویت کن تا قلب بچه تشکیل بشه