narsanim مدیر استارتر عضویت: 1399/02/30 تعداد پست: 554 عنوان لطفا کمکم کنید😔 123 بازدید | 20 پست سلام بچها خوبین نماز روزهاتون قبول واینکه من چندسال میاماینجا اون یکی اوکانتم پاک شده .راجب شوهرم اومدمبگم ۲۱سالمه مشکل اعصاب روان داره تازه فهمیدیم کلی قرص های اعصاب دادن نمیدونم چیکارکنم میگن ترکه داروایناش سخته دیگه دارم عذاب میکشم توروخدا شمابگید چیکارکنم چه غداهایی بدمبهش نمیدونم خودم(لطفام نگید طلاق یابهترشده اینا)نمکنپاشین روزخمم بیخودو بی جهت صلوات😜 1399/02/31 | 00:39 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
یاودود عضویت: 1399/02/12 تعداد پست: 7433 ترشی اجیل ابدااا نباید بخوره خرما خوبه سعی کن داروهاشو ب موقع بدی متاسفانه دارو ها اعتیاد اوره وزمانی ک نخوره بشدت عصبانیه وسعی کن درکش کنی وبهش ارامش بدی گلم خدایا هرچیزی ک به صلاح هردوجهانم است راخودت رقم بزن الهی آمین...
narsanim مدیر استارتر عضویت: 1399/02/30 تعداد پست: 554 انشالله که خوب بشن و حل شه همه چیز🙏🏻 مرسی عزیزممحتاجدعاتونمواقعا سختمشده بیخودو بی جهت صلوات😜
narsanim مدیر استارتر عضویت: 1399/02/30 تعداد پست: 554 با متخصص تغذیه صحبت کن نمیزاره برمتوگوگلمزدمنفهمیدم بیخودو بی جهت صلوات😜
elesssa عضویت: 1398/09/21 تعداد پست: 4107 مرسی عزیزممحتاجدعاتونمواقعا سختمشده حتما عزیزم دعا میکنیم🙏🏻❤️❤️❤️
فاطیما۱۳۹۹ عضویت: 1398/11/24 تعداد پست: 1508 نمیدونم چی بخوره چیه.اماشماهمیشه باهاش مهربون باشید وقتی عصبانیه سکوت کنید یاازش فاصله بگیرین تا اروم شن.اینا دست خودشون نیس هرچقدشمااروم باشین روش تاثیرمیذاره.ن عزیزم طلاق واسه چی هردردی درمان داره
narsanim مدیر استارتر عضویت: 1399/02/30 تعداد پست: 554 ترشی اجیل ابدااا نباید بخوره خرما خوبه سعی کن داروهاشو ب موقع بدی متاسفانه دارو ها اعت ... واقعا من بادام گردو ایناخریدم پس ندم بهش؟؟داروهاشو بزور میدم اره تا میخوره اروممیشه نخوره قاطی میکنه 😔 بیخودو بی جهت صلوات😜
narsanim مدیر استارتر عضویت: 1399/02/30 تعداد پست: 554 نمیدونم چی بخوره چیه.اماشماهمیشه باهاش مهربون باشید وقتی عصبانیه سکوت کنید یاازش فاصله بگیرین تا ارو ... همیشه بخدامهریونم نمیدونم بی محلی میکنه ببخشید نزدیکی همنمیکنیم میترسمکلا یجوری شده توخودشه بیخودو بی جهت صلوات😜
یاودود عضویت: 1399/02/12 تعداد پست: 7433 واقعا من بادام گردو ایناخریدم پس ندم بهش؟؟داروهاشو بزور میدم اره تا میخوره اروممیشه نخوره قاطی میکن ... دکتر ب مامان من ک بنده خدا مشکل اعصاب داره اینو گفته خرما زیاد بده ب بنده خدا وشیر سعی کن بخندونیش شاد نگهش دار خدایا هرچیزی ک به صلاح هردوجهانم است راخودت رقم بزن الهی آمین...
narsanim مدیر استارتر عضویت: 1399/02/30 تعداد پست: 554 دکتر ب مامان من ک بنده خدا مشکل اعصاب داره اینو گفته خرما زیاد بده ب بنده خدا وشیر&nbs ... اها مرسی که گفتی عزیزم انشالله مامانتم زود خوبه شه ببخشید اگه بام دونستی بهمبگو غذاها رو چی بدم یانه ممنونم بیخودو بی جهت صلوات😜
فرشته_عشق2 عضویت: 1398/09/14 تعداد پست: 9917 نمیزاره برمتوگوگلمزدمنفهمیدم برو سایت نوبت دات ای ار بزن ورود کاربران شماره تو بزن کد رو وارد کن برو تو منو کاربری پرسیدن سوال پزشکی سوالتو وارد کن تیتر سوالتو وارد کن ( به هر چی نوشته دقت کن )سوالتو بپرس جواب میدن فقط لینک پیگیری سوالتو یادت باشه ذخیره کنی گمش نکنی
فاطیما۱۳۹۹ عضویت: 1398/11/24 تعداد پست: 1508 همیشه بخدامهریونم نمیدونم بی محلی میکنه ببخشید نزدیکی همنمیکنیم میترسمکلا یجوری شده توخودشه تازگیا اینجوری شده؟؟
narsanim مدیر استارتر عضویت: 1399/02/30 تعداد پست: 554 برو سایت نوبت دات ای ار بزن ورود کاربران شماره تو بزن کد رو وارد کن برو تو منو کاربری پرسیدن سوال پز ... اهاممنونم مرسی عزیزم بیخودو بی جهت صلوات😜