2777
2789
عنوان

لطفا کمکم کنید😔

123 بازدید | 20 پست

سلام بچها خوبین  نماز روزهاتون قبول واینکه من چندسال میام‌اینجا اون یکی اوکانتم پاک شده .

راجب شوهرم اومدم‌بگم ۲۱سالمه مشکل اعصاب روان داره تازه فهمیدیم کلی قرص های اعصاب دادن نمیدونم چیکارکنم میگن ترکه داروایناش سخته دیگه دارم عذاب میکشم توروخدا شمابگید چیکارکنم چه غداهایی بدم‌بهش نمیدونم خودم(لطفام نگید طلاق یابهترشده اینا)نمک‌نپاشین روزخمم

           بیخودو بی جهت                                                                                                             صلوات😜

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ترشی اجیل ابدااا نباید بخوره 

خرما خوبه 

سعی کن داروهاشو ب موقع بدی متاسفانه دارو ها اعتیاد اوره وزمانی ک نخوره بشدت عصبانیه وسعی کن درکش کنی  وبهش ارامش بدی گلم 

خدایا هرچیزی ک به صلاح هردوجهانم است راخودت رقم بزن الهی آمین...
انشالله که خوب بشن و حل شه همه چیز🙏🏻

مرسی عزیزم‌محتاج‌دعاتونم‌واقعا سختم‌شده 

           بیخودو بی جهت                                                                                                             صلوات😜
با متخصص تغذیه صحبت کن

نمیزاره برم‌توگوگلم‌زدم‌نفهمیدم

           بیخودو بی جهت                                                                                                             صلوات😜

نمیدونم چی بخوره چیه.اماشماهمیشه باهاش مهربون باشید وقتی عصبانیه سکوت کنید یاازش فاصله بگیرین تا اروم شن.اینا دست خودشون نیس هرچقدشمااروم باشین روش تاثیرمیذاره.ن عزیزم طلاق واسه چی هردردی درمان داره

ترشی اجیل ابدااا نباید بخوره  خرما خوبه  سعی کن داروهاشو ب موقع بدی متاسفانه دارو ها اعت ...

واقعا من بادام گردو ایناخریدم پس ندم بهش؟؟داروهاشو بزور میدم اره تا میخوره اروم‌میشه نخوره قاطی میکنه 😔 

           بیخودو بی جهت                                                                                                             صلوات😜
نمیدونم چی بخوره چیه.اماشماهمیشه باهاش مهربون باشید وقتی عصبانیه سکوت کنید یاازش فاصله بگیرین تا ارو ...

همیشه بخدامهریونم نمیدونم بی محلی میکنه ببخشید نزدیکی هم‌نمیکنیم میترسم‌کلا یجوری شده توخودشه 

           بیخودو بی جهت                                                                                                             صلوات😜
واقعا من بادام گردو ایناخریدم پس ندم بهش؟؟داروهاشو بزور میدم اره تا میخوره اروم‌میشه نخوره قاطی میکن ...

دکتر ب مامان من ک بنده خدا مشکل اعصاب داره  اینو گفته  

خرما زیاد بده ب بنده خدا وشیر 


سعی کن بخندونیش شاد نگهش دار 

خدایا هرچیزی ک به صلاح هردوجهانم است راخودت رقم بزن الهی آمین...
دکتر ب مامان من ک بنده خدا مشکل اعصاب داره  اینو گفته   خرما زیاد بده ب بنده خدا وشیر&nbs ...

اها مرسی که گفتی عزیزم انشالله مامانتم زود خوبه شه ببخشید اگه بام دونستی بهم‌بگو غذاها رو چی بدم یانه ممنونم 

           بیخودو بی جهت                                                                                                             صلوات😜
نمیزاره برم‌توگوگلم‌زدم‌نفهمیدم

برو سایت نوبت دات ای ار بزن ورود کاربران شماره تو بزن کد رو وارد کن برو تو منو کاربری پرسیدن سوال پزشکی سوالتو وارد کن 

تیتر سوالتو وارد کن ( به هر چی نوشته دقت کن )

سوالتو بپرس جواب میدن 

فقط لینک پیگیری سوالتو یادت باشه ذخیره کنی گمش نکنی 

برو سایت نوبت دات ای ار بزن ورود کاربران شماره تو بزن کد رو وارد کن برو تو منو کاربری پرسیدن سوال پز ...

اهاممنونم مرسی عزیزم

           بیخودو بی جهت                                                                                                             صلوات😜
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز