2777
2789
عنوان

عینکی ها😍😍

431 بازدید | 39 پست

سلام خانوما شما هم عینک ک میزارین چشاتون بعد ۲یا ۳ساعت خسته میشه؟من میزارم همه چیز رو شفاف میبینم همش رو موکت انگار اشغال ریزه میبینم کلا از شفافیت حالت تهوع انگار میگیرم شما هم همین عادت رو دارین من الان بخاطر این جور چیزا ۳هفته هست عینک نزاشتم هرکسی هم دوست داشت بیاد عکس عینکش رو بزاره ببینیم😍

دوست عزیزی ک داری امضام رو میخونی لطفا واسه مامان شدنم یه صلوات میفرستی😍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

متنفرم از عینک دلم میخواد بزارم زیر پام خوردش کنم  ولی چشام ضعیفه مجبورم بزنم تا بعدا برم لیزی ...

شما هم همین حالت های من رو دارین؟

دوست عزیزی ک داری امضام رو میخونی لطفا واسه مامان شدنم یه صلوات میفرستی😍
منم ۲ ماهه عینکی شدم ن من اینجوری نیستم اولاش واقعا حالت تهوع میگرفتم الان عادت کردم.شماره چشات چنده ...

۱.۵

دوست عزیزی ک داری امضام رو میخونی لطفا واسه مامان شدنم یه صلوات میفرستی😍
اگه تازه عینک گرفتی عادی هس هرروز مدت زمان استفاده رو افزایش بده عادت میکنی 

تازه نیس ۳ماهه اما مدام نمیزنم

دوست عزیزی ک داری امضام رو میخونی لطفا واسه مامان شدنم یه صلوات میفرستی😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

اعتراف کرد

tahmin_r | -5 ثانیه پیش
2791
2779
2792