2777
2789
عنوان

بلدا.، بیان، کمک

59 بازدید | 7 پست

اگر یه دختر توی یه عشق دوطرفه هشت ساله شکست بخوره و الان پسره ازدواج کرده باشه و دختره مجرد. برای خوب شدن افسردگی دختره باید چیکار کرد؟همش گریه میکنه و از ازدواج پسره دو سال میگذره ولی دختره حالش خوب نشده؟؟کمک کنین.  تجربه هم ندارین. نظر بدین 

در این دنیا دل بی غم نباشد

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ازدواج کنه زوذتر

اگر الان به خاطر گرونی نون واب از عقایدوولایت و...... دست بکشیم وکشورمون رو زیر سوال ببریم .....قطعا در واقعه کربلا هم امام حسین رو تنها میگذاشتیم ویزیدی میشدیم....واین زیر سوال بردن دودش تو چشم همون ادم میره ووقتی متوجه میشه که دیره...... ..کاش قدر خودمون رو بدونیم که در زمانی زندگی میکنیم که اخر الزمانه وچیزی به ظهور اقا نمونده....چی بهتر از این که شیعه باشی..در اخر الزمان باشی...علائم ظهور رو داشته باشی ببینی؛سختی ها رو درک کنی وبدونی بعد از تمام این ها منجی عالم بشریت میاد وتو در این زمان پشت امامت ثابت قدم بمونی.کاش از فطرت خودمون دور نشیم و واین زمان رو غنیمت بدونیم....مطمین باشید ما حق هستیم.....کفار در ناحق خودشون متحدن..وما در حق خود تردید داریم..التماس تفکر
پیگیر پسره نباشه  وقتی یه رابطه تموم شده چرا باید انقدر پیگیر باشه که بفهمه طرف ازدواج کرده:/ ...

اخه اشناشون خیلی هم باهم ارتباط خانوادگی تنگاتنگی دارن متاسفانه

در این دنیا دل بی غم نباشد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز