خانم1202 مدیر استارتر عضویت: 1397/08/06 تعداد پست: 6187 عنوان شیرازیا؟؟ 76 بازدید | 5 پست اونجا وضعیت کرونا در چه حالیه؟ مطب دکتر هم رفتین؟ من میخام برم دکتر شیراز میترسم از کرونا😩 نی نی من خدا تو رو برامون حفظ کنه😍 1399/02/29 | 04:06 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
خانم1202 مدیر استارتر عضویت: 1397/08/06 تعداد پست: 6187 خودت کجایی شهرستانای فارس نی نی من خدا تو رو برامون حفظ کنه😍
بارانعاشقی عضویت: 1399/01/05 تعداد پست: 3823 کرونا تا حداقل حداقل یک سال دیگه هس نمیشه که زندگی رو تعطیل کرد شمایی که داری امضام رو میخونی خواهش میکنم ی صلوات بفرس حاجتم رو بگیرم ایشالا خدا کمکت کنه
زندگی9399 عضویت: 1398/12/05 تعداد پست: 8644 فک کنم فارس خوبه الهی....گاهی....نگاهی(همه زندگیم دخترام)
ghashghaie عضویت: 1398/10/18 تعداد پست: 1962 عزیزم ما ماسک میزنیم دستکشم میپوشیم همه جا میریم .دکترم چندین بار رفتم 🤔