2777
2789

ده پونزده روز بعد ...این تجربه منه

-اگه من نباشم صبح کی بیدارت میکنه؟                                  +شاش😅😅😐😐   من یه دخترم از جنس خرداد، مغرور و شیطون ‌..از اونایی که تیپ دخترونه و خاص میزنن عطر تلخ و مردونه دوس دارن..                 ۹۹/۹/۱۰میبینمتون(فان)😅🤪🤭

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

پسر من ۳ یا ۴ روزه بستری شد به خاطر زردیش 

اون موقع کامل همه کاراشو انجام میدادم...اذیتم نبودم

عزیزای دلم لطف میکنین برای سلامتی گل پسرم یه صلوات بفرستین؟اگه فرستادین بگین منم برای حاجت شما صلوات بفرستم مهربونا🤩😍😘
پسر من ۳ یا ۴ روزه بستری شد به خاطر زردیش  اون موقع کامل همه کاراشو انجام میدادم...اذیتم نبودم

برات صلوات فرستادم 😍

-اگه من نباشم صبح کی بیدارت میکنه؟                                  +شاش😅😅😐😐   من یه دخترم از جنس خرداد، مغرور و شیطون ‌..از اونایی که تیپ دخترونه و خاص میزنن عطر تلخ و مردونه دوس دارن..                 ۹۹/۹/۱۰میبینمتون(فان)😅🤪🤭
برات صلوات فرستادم 😍

ممنونم عزیزم😘منم برای شما فرستادم گلم🌹

عزیزای دلم لطف میکنین برای سلامتی گل پسرم یه صلوات بفرستین؟اگه فرستادین بگین منم برای حاجت شما صلوات بفرستم مهربونا🤩😍😘
ممنونم عزیزم😘منم برای شما فرستادم گلم🌹

ممنون عزیزم⁦❤️⁩

-اگه من نباشم صبح کی بیدارت میکنه؟                                  +شاش😅😅😐😐   من یه دخترم از جنس خرداد، مغرور و شیطون ‌..از اونایی که تیپ دخترونه و خاص میزنن عطر تلخ و مردونه دوس دارن..                 ۹۹/۹/۱۰میبینمتون(فان)😅🤪🤭
قبل از اون نمی تونستی خودت کارهای بچه تو انجام بدی؟

من خیلی حالم بد بود دو روز هم تو ای سی یو خوابیدم ...تا سه ماه هم خونریزی داشتم ...بچه اولم بود ...دیگه بعد ده روز کارامو انجام میدادم بیشتر از ترس بخیه هام کاری نمی‌کردم چون خیلی ترسوام

-اگه من نباشم صبح کی بیدارت میکنه؟                                  +شاش😅😅😐😐   من یه دخترم از جنس خرداد، مغرور و شیطون ‌..از اونایی که تیپ دخترونه و خاص میزنن عطر تلخ و مردونه دوس دارن..                 ۹۹/۹/۱۰میبینمتون(فان)😅🤪🤭
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز