2777
2789
عنوان

سقط وخونریزی

90 بازدید | 6 پست

سلام دوستان ببخشید اول صب همچین تایپکی زدم من سه چهار روز ک عزیزدلموسقط کردم توی ۵هفتگی خونریزیم کی بند میاد؟واگ اطلاعات دقیقی درمورد بهداشت فردیم دارین کمکم کنید و بگید چیکارکنم ک بدنم ب حالت قبل برگرد ودرد کمتری بکشم....ممنونم....

متاسفم عزیزم، 

شما تا یه چند روزی خونریزی مث پربودی با شدت کمتر یا بیشتر خواهی داشت،گرمیجات فراوان بخور. مثلا کاچی بخور، دوسین(سیاهدونه و عسل) بخور، دمنوش هایی مثل گل گاوزبون رو با فندق کوبیده و نبات فراوون بخور، سه شیره یا چهار شیره بخور برای جلوگیری از کم خونی، و... 

اینا باعث میشه رحمت گرم بشه و تقویت بشه و زودی به حالت نرمال برگرده خصوصا اینکه تو هفته پایین سقط داشتی زودتر اوکی میشه..

کمرتو گرم بگیر بعد حمام..

فعلا هم تحرکت زیاد نباشه در حد ورزش و پیاده روی های طولانی..

به خودت حالی كن كه هر عملی، ارزش عكس العملِ تو رو نداره!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

پنج ماهه بودم گلم اشتباه نوشتم ممنونتم

اخ اخ، خیلی ناراحت کنندست، ان شاالله خدا بهت صبر بده. عزیزم، همه اونایی که گفتمو اتجام بده، خونریزی تا ۴۰ روز حتی ،طبیعیه ،به شرطی که شدید نباشه و اخراش شبیه لکه بینی میشه.

امیدوارم خدا بزودی یه فرزند سالم بذاره تو دلت تا بتونی کمی کنار بیای.. برای منم دعا کن.منم ۳بار سقط داشتم،البته هفته های پایین

به خودت حالی كن كه هر عملی، ارزش عكس العملِ تو رو نداره!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792