2777
2789
عنوان

سقط وخونریزی

90 بازدید | 6 پست

سلام دوستان ببخشید اول صب همچین تایپکی زدم من سه چهار روز ک عزیزدلموسقط کردم توی ۵هفتگی خونریزیم کی بند میاد؟واگ اطلاعات دقیقی درمورد بهداشت فردیم دارین کمکم کنید و بگید چیکارکنم ک بدنم ب حالت قبل برگرد ودرد کمتری بکشم....ممنونم....

متاسفم عزیزم، 

شما تا یه چند روزی خونریزی مث پربودی با شدت کمتر یا بیشتر خواهی داشت،گرمیجات فراوان بخور. مثلا کاچی بخور، دوسین(سیاهدونه و عسل) بخور، دمنوش هایی مثل گل گاوزبون رو با فندق کوبیده و نبات فراوون بخور، سه شیره یا چهار شیره بخور برای جلوگیری از کم خونی، و... 

اینا باعث میشه رحمت گرم بشه و تقویت بشه و زودی به حالت نرمال برگرده خصوصا اینکه تو هفته پایین سقط داشتی زودتر اوکی میشه..

کمرتو گرم بگیر بعد حمام..

فعلا هم تحرکت زیاد نباشه در حد ورزش و پیاده روی های طولانی..

به خودت حالی كن كه هر عملی، ارزش عكس العملِ تو رو نداره!

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


پنج ماهه بودم گلم اشتباه نوشتم ممنونتم

اخ اخ، خیلی ناراحت کنندست، ان شاالله خدا بهت صبر بده. عزیزم، همه اونایی که گفتمو اتجام بده، خونریزی تا ۴۰ روز حتی ،طبیعیه ،به شرطی که شدید نباشه و اخراش شبیه لکه بینی میشه.

امیدوارم خدا بزودی یه فرزند سالم بذاره تو دلت تا بتونی کمی کنار بیای.. برای منم دعا کن.منم ۳بار سقط داشتم،البته هفته های پایین

به خودت حالی كن كه هر عملی، ارزش عكس العملِ تو رو نداره!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792