2789
عنوان

من نامردم ؟؟؟

| مشاهده متن کامل بحث + 269 بازدید | 29 پست
پسری که دوست داشته باشه با عقل و منطق تصمیم میگیره و زود جا نمیزنه البته من مطمئنم ادم خوبی برای ا ...

به نظر تو من نامردی کردم؟؟

اون همش میگه عالم و ادم میدونن دختر باید خانوادشو راضی کنه اگه یکی و واقعا دوست داره😥

میخوام باهات راحت باشم اینجا بودی خفت میکردم عین اون دورانه منی😒😡

راحت باش😭

خریت بلا نسبت😥

به نظرت اون دختر قبلیو دوسش داشته؟

با اون حرفی که بهم زد؟؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

به نظر تو من نامردی کردم؟؟ اون همش میگه عالم و ادم میدونن دختر باید خانوادشو راضی کنه اگه یکی و واق ...

نه 

من گفتم بهت ک

خودمم بهش گفتم هرچی پدرو مادرم بگه

چون دختر نه میتونه پدرومادرشو راضی کنه واس ازدواج ن تو مهرو این چیزا دخالت کنه ک اتفاقا خوبه چون اونا عاقلانه تر تصمیم میگیرن

لبخند بزن اینم میگذره❤️🌹                  همسرم دستاتو میبوسم دورت بگردم🥰😘
راحت باش😭 خریت بلا نسبت😥 به نظرت اون دختر قبلیو دوسش داشته؟ با اون حرفی که بهم زد؟؟

خب البته ک دوس داشته

اون تو دوران خودش بوده هیچوقت تو گذشته طرفت دنبال چیزی نگرد گذشته دیگ

حالو اینده مهمه

بری میکشمتاااا بگو کادوهاتو میزارم فلان جا بردار من حرفی باهات ندارم اکه دوسم داشتی انقد زود جا نمیزدی و مطمئنن لایق من نیستی

خطتتم عوض کن تاماااام

لبخند بزن اینم میگذره❤️🌹                  همسرم دستاتو میبوسم دورت بگردم🥰😘
نه  من گفتم بهت ک خودمم بهش گفتم هرچی پدرو مادرم بگه چون دختر نه میتونه پدرومادرشو راضی کنه ...

اون از من ناراحته که چرا قبل دیدنش به بابام گفتم تنها مشکلم باهاش گذشتشه😔

خب چی باید میگفتم 

میگه نامردی کردی

خیر سرم میخواستم وقتی میره پیش بابام ، اگه بابام گفت دخترم نظرش منفیه جا نخوره😔

نمیدونستم اینجوری میشه

اون از من ناراحته که چرا قبل دیدنش به بابام گفتم تنها مشکلم باهاش گذشتشه😔 خب چی باید میگفتم  ...

بیا درخواست بده اونجا حرف بزنیم😒🤪

لبخند بزن اینم میگذره❤️🌹                  همسرم دستاتو میبوسم دورت بگردم🥰😘
خب البته ک دوس داشته اون تو دوران خودش بوده هیچوقت تو گذشته طرفت دنبال چیزی نگرد گذشته دیگ حالو ای ...

زود جا زد؟؟

خب چیکار کنه دیگه چند ماه پیش هم ، هم خودش هم خواهرش چند بار زنگ زدن😔

اونموقع بابام گوشیو روخودش قطع کرد

نمیخوام ازش دفاع کنم فقط سوال کردم😐

زود جا زد؟؟ خب چیکار کنه دیگه چند ماه پیش هم ، هم خودش هم خواهرش چند بار زنگ زدن😔 اونموقع بابام گ ...

خفت کنم؟

ارهههه؟

بیا اونور باهات حرف دارم😡

لبخند بزن اینم میگذره❤️🌹                  همسرم دستاتو میبوسم دورت بگردم🥰😘
اره دقیقا اخه چه طوری 😭

بگ من تلاش کردم راضیش نم اضی نمیشه پدرم منم خبر ندارم چه حرفایی بهت زده و کلا واقعیتو بگو دیگه همین؟!! 

زندگی رو هر جور دوست داری بگذرون!!                       یادت باشه، روزنامه ی روز شنبه، زباله ی.                          روز یکشنبس!! 😎^_^

ولی به نظرم تو با این پسره اینده ای نداری... قبل اینکه پشیمون بشی تصمیم درستی بگیر 

زندگی رو هر جور دوست داری بگذرون!!                       یادت باشه، روزنامه ی روز شنبه، زباله ی.                          روز یکشنبس!! 😎^_^
بگ من تلاش کردم راضیش نم اضی نمیشه پدرم منم خبر ندارم چه حرفایی بهت زده و کلا واقعیتو بگو دیگه همین؟ ...

کلی بهم فحش داد   

گفت زرنگ دورویی

میدونی من چون از بچکی عشق خارج رفتن بودم و دو سال پیش که سرکار میرفتم

وقتی این اومد بهم پیشنهاد داد هم دوست داشتم با یه نفر باشم و اشنا بشم

هم اینکه گفتم اکه بابام بخاطر عقدش مخالفت کرد و نزاشت برم سرکار میرم خارج

ولی ناغافل عاشقش شدم

و یک دفعه که خیلی روابطمون خوب بود اینو بهش گفتم

حالا که الان نمیشه و خودم میترسم و خانوادم مخالفن

میگه دورویی 

خیلی زرنگی 

بازیم دادی  

[QUOTE=137068707]کلی بهم فحش داد     گفت زرنگ دورویی میدونی من چون از بچکی عشق خارج رفتن بودم و دو سال پ ...[/QUOTEچ سو تفاهم بزرگی!!! به نظرم اگه قبول نمیکنه بیخیالش شو عاشقشم باشی از غرورت نگذر تو تلاش خودتو کردی دیگه.. حالا نوبت اونه اگه بخاد دباره میاد صبر کن فقد ولی به نظرم فراموشش کن چون ادم زندگی نیس بچس😑😑ولی خب عاشقشم که هستی دیگه بدتر😑

زندگی رو هر جور دوست داری بگذرون!!                       یادت باشه، روزنامه ی روز شنبه، زباله ی.                          روز یکشنبس!! 😎^_^
[QUOTE=137068707]کلی بهم فحش داد     گفت زرنگ دورویی میدونی من چون از بچکی عشق خارج رفتن ب ...

بچه است ؟؟

اون همش به من میگفت بچه ای بالغ نیستی  

نرم پیشش ینی؟

قرار شد خبرش کنم 

بچه است ؟؟ اون همش به من میگفت بچه ای بالغ نیستی     نرم پیشش ینی؟ قرار شد خبرش کنم&nbs ...

بچس دیگه اگه بچه نبود منطقی تر فکر میکرد و به نظر تو و پدرت اهمیت نیداد و سعورشو داشت که یه دختر نمیتونه قید پدرشو بزنه اونم برای کسی که زود جا زد.. بنظرم کسیو نیخاد که پا بزاره رو حرفا و نظر پدر مادرش ینی فقد به سوهرش اهمیت بده هر کاری گفت بکنه.. به بعدشم غکر من اگه یروز ازدواج کردین هر روز دعوا دارین و اجازه نمیده بری خونه مامان بابات.. زندگی به روایتی جهنم نیسه و عشق دود میسه میره هوا 😐😎

زندگی رو هر جور دوست داری بگذرون!!                       یادت باشه، روزنامه ی روز شنبه، زباله ی.                          روز یکشنبس!! 😎^_^
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792