2777
2789
عنوان

دلم تنگ میشه

599 بازدید | 22 پست

بچه ها من زندگیم خیلی خوب بود.همسرمو دوست داشتم همونی بود که میخواستم.ولی در عرض دو هفته همه چیز خراب شد اون دوست داشت طلاقم بده و اصلا تلاشم جواب نداد.گفت تا از خونه نری من نمیام و من هفت ماهه اومدم و اونم درخواست طلاق داده. تو این روزا هیچ وقت پشیمون نبود.من از احساس اون هیچ خبری ندارم ولی هیچ وقت نگفت برگرد.انگار کسی زیر پاش نشسته بود.اصلا باورم نمیشه دارم ازش جدا میشه.دلم همش تنگ میشه برای تمام روزای خوبم، برای خودش، برای احساسی که داشتم،برای روزایی که اونقدر دوستم داشت که فکر نمیکردم روزایی رو ببینم که دوستم نداشته باشه.اگر زندگی خوبی کنارش نمیداشتم دردم کمتر بود ولی الان هر قدم به افسردگی نزدیکتر میشم.اصلا هر کاری میکنم دلم باور نمیکنه که دارم ازش طلاق میگیرم.هر وقت خانوادم در مورد طلاقم حرف میزنن که آرومم کنن من اصلا نمیدونم دارن چی میگن .!بچه ها اینا رو گفتم که بگم شما زن هستین اگر تو اوج وابستگی و دلبستگی که به شوهرتون دارین خدای نکرده این اتفاق براتون بیوفته میدونید چقدر دردناکه.گفتم که برام دعا کنید شاید دوباره مثه یک معجزه همه چیز درست بشه.که بگم موقع قرآن به سر گرفتنتون منو حتما یادتون باشه.شاید من آدم بدی هستم که خدا دلمو ندید...من تمام چله ها و ذکرا رو انجام دادم ولی من هر چی بیشتر دعا کردم انگار بیشتر نمیشه.من از خدا ناامید نیستم ولی شاید اون از من نا امیده که اینهمه منو نمیبینه....مرسی از همتون عزیزای دلم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یه آیه از قرآن هست برای اینکه کسی که مدنظرته بیاد ازت معذرت بخواد و آشتی کنین

تو نت بزن آیه جهت آشتی سه بار میخونی بعد به خودش یا حتی به عکسش فوت میکنی

برای منکه جواب داده همیشه

۹۹.۹.۹  از خونه مستقل و زیبای خودمون آماده شدیم رفتیم برای عروسی داداشم که ی کار خوب پیدا کرده بود💚🤲
یه آیه از قرآن هست برای اینکه کسی که مدنظرته بیاد ازت معذرت بخواد و آشتی کنین تو نت بزن آیه جهت آشت ...

یادتون نمیاد چی هست بگین؟

ایمان میاورم به دوستی و صداقت قاصدک سالهاست که صدایم را شنیدنگاهم را خواند غصه هایم را گریست خوشی هایم را خندید وهمه شان را رساند به دوردست های خاکستری!                       وتو امروز هرچه قاصدک دیدی جز پیام دلتنگی های من چیزی از او نخواهی شنید 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

در مورد hpv

71diamond | 19 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز