2789
عنوان

چقد داغونید 🤦

| مشاهده متن کامل بحث + 249 بازدید | 22 پست
اخه من انقد بزرگ نیستن که اذیت کنن، نسبت به سایز بدن خودم بزذگن

منم مشکل همینه دیگه. مثلا مانتو 42بپوشم همه چیش خوبه از سر شونه تا دور کمر و بازو. سینه اش تنگه بسته نمبشه

اگه 44بردارم سینه اش اندازه س بقیش تو تنم زار میزنه

یا از اول دل به رویایی نبند،  یا بر این رویای ویران گریه کن

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

منم مشکل همینه دیگه. مثلا مانتو 42بپوشم همه چیش خوبه از سر شونه تا دور کمر و بازو. سینه اش تنگه بسته ...

دقیقا 😭😭😭😭😭 من 38 ام همین مشکل دارم

خواهرامم گاهی با اکانت من تاپیک میزنن 🤗
دقیقا 😭😭😭😭😭 من 38 ام همین مشکل دارم

من واسه اسفند ماه عزمم جزم بود واسه عمل. یهو این کوفت و درد کرونا اومد. میترسم از دم در برم بیرون چه برسه بیمارستان و اتاق عمل

یا از اول دل به رویایی نبند،  یا بر این رویای ویران گریه کن
من واسه اسفند ماه عزمم جزم بود واسه عمل. یهو این کوفت و درد کرونا اومد. میترسم از دم در برم بیرون چه ...

حق داری، ولی دوست من دیروز بینی شو عمل کرد اونم اسفند نوبت داشت

خواهرامم گاهی با اکانت من تاپیک میزنن 🤗
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792