2777
2789
عنوان

قرص روکین

22 بازدید | 0 پست

سلام من ۳ماه پریود نشدم رفتم دکتر سونو یه کیست نسبتا بزرگ تو تخمدانم بود

دکتر زنان بهم قرص روکین داد و گفت با این از بین میره

من یکدونه ازون قرص رو خوردم و همون شب پریود شدم و دیگه نخوردم

امروز رفتم از دکتر پرسیدم گفتش بخور قرص رو

هنوز روز سوم پریودم و میگع بخور

کسی درباره این قرص چیزی میدونه آیا؟

خدایا خودت درست کن، تو درست کنی قشنگ تره
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز