2777
2789
عنوان

سوتی😐😂

| مشاهده متن کامل بحث + 12380 بازدید | 363 پست
ی سری رفته بودیم باشوهرم دمپایی و کفش بخریم هیچی وارد مغازه ک شدیم ی نگاهی ک کردم😑گفتم اقا دمپایی ل ...

عالی بود🤣🤣🤣🤣

قول میدم دختر خوبی باشم تا کاربریم باز نترکه 😇⁦💖💞

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بچه ها ب نظر تون شوهر های ک هیچ جوره مخ شون زده نمیشه حتی زیبا ترین دختر و نگاه هم نمیکنن

از خیانت چیزی نمیدونن ک چیه

چشونه

مثلا مردی که بسیار هم زیبا و پولدار هست چی باعث میشه بجز زن خودش هیچ دختر و زنی رو متوجه نشه

برام سؤال است

درونگرا.سکوت.مهربون.منطقی.تو نی نی سایت نه طرف حق و میگیرم نه ناحق چون قضاوت کار خداست
اگ دوسم داشت یک سالو یواشکی از من باهاش چت نمیکرد البته گف فقط احوالپرسی اینا بوده نمیدونم دیگ  ...

الهی به حق این شب های عزیز بفهمی که اشتباه کردی و شوهرت عاشقانه دوستت داشته باشه

قول میدم دختر خوبی باشم تا کاربریم باز نترکه 😇⁦💖💞
لنتییییییی توام دیگه تبریک نگو😂😂😂😂

نه همیشه میسپارم یکی دیگه جای من بگه من فقط لبخند میزنمو سرمو بالا پایین میکنم😂😂🤣🤣🤣🤣🤣

قول میدم دختر خوبی باشم تا کاربریم باز نترکه 😇⁦💖💞
بچه ها ب نظر تون شوهر های ک هیچ جوره مخ شون زده نمیشه حتی زیبا ترین دختر و نگاه هم نمیکنن از خیانت ...

برای منم سواله

قول میدم دختر خوبی باشم تا کاربریم باز نترکه 😇⁦💖💞
بچه ها ب نظر تون شوهر های ک هیچ جوره مخ شون زده نمیشه حتی زیبا ترین دختر و نگاه هم نمیکنن از خیانت ...

ببین اینا ادم حسابین به نظرم تعهد حالیشونه همه چی که زیبایی نیست لباس که نمخوان بخرن که هر روز عوض کنن اما اینجور ادما خیلی خوبن 🌸

تا حالا علی بی غم شنیدی من نفسشونم نفس بی غم 💜
ببین اینا ادم حسابین به نظرم تعهد حالیشونه همه چی که زیبایی نیست لباس که نمخوان بخرن که هر روز عوض ک ...

واقعاااااا

قول میدم دختر خوبی باشم تا کاربریم باز نترکه 😇⁦💖💞
واقعاااااا

من خودم از وقتی خودمو شناختم عاشق یکی شدم خیلی دوسش داشتم حالا پسره زیاد شاخم نبود من دوسش داشتم و دارم یکی از فامیلامونه قرار شد دخترای فامیل ایسگاش کنیم با یه شماره دیگ بعد یک ماه به اون شماره پی ام داد تو النازی ـ

وقتی هم جواب ندادیم گفت فردا دانشگاه حالیت میکنم مگه نمیدونی من دوس دختر دارم من اونجا مردم دیگ ولی بازم دوسش دارم 😕

تا حالا علی بی غم شنیدی من نفسشونم نفس بی غم 💜
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز