2789
عنوان

بی بی چک

| مشاهده متن کامل بحث + 249 بازدید | 24 پست
یکساله این ماه رفتم دکتر 

ینی فقط این ماه دکتر بت چی گف چی داد؟

دیدم همه نوشتم گفتم منم بنویسم شاید معجزه شدو اونموقع ک تاریخ 1399/9/9شد حامله باشم و بچم سه ماهش باشه خداجونم خیلی ممنونم از داده هاو نداده هات اما تروخدا منو لایق مادر شدن ببینو نزار بیشتر از این حسرتشو بکشم😢😳😳 خدایا حافظ عزیزانم باش😍😍همسر جانم زیر سایه ات خوشبخت ترین بانوی جهانمممم😍😍😍
ینی فقط این ماه دکتر بت چی گف چی داد؟

واسم لتروزول قرص اووژن ویتامین e و یک آمپول برای آزادسازی تخمک که نمیدونم اسمش چیه روز 13 زدم 

 اللهم صل علی محمد و آل محمد شادی روح #عشقم# فاتحه 🖤  هنوزم باورم نیست منو تنها گذاشتی عشقت تا ابد توی قلبمه مثل خون توی رگهام جاریه هر نفسم عذابم میده بی تو زنده بودنم بخاطر امانتیه که دستم سپردی امانتی که قرار بود نور چشم دوتامون بشه قرار بود زندگیمون رو شادی ببخشه قرار بود سه نفره بشیم اما... خدا نخواسته بود نخواسته بود نخواسته بود و تنها دردم تا مرگم همینه... دوستت دارم تا آخرین نفس

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

من که اصلا بی بی چک استفاده نکردم. بعد از یه مدت سیستم بدنم تغییر کرد. فهمیدم باردارم.

من چون روزه میگیرم به بارداریم شک کردم بی بی زدم مثبت شد دیگه روزه نمیگیرم

 اللهم صل علی محمد و آل محمد شادی روح #عشقم# فاتحه 🖤  هنوزم باورم نیست منو تنها گذاشتی عشقت تا ابد توی قلبمه مثل خون توی رگهام جاریه هر نفسم عذابم میده بی تو زنده بودنم بخاطر امانتیه که دستم سپردی امانتی که قرار بود نور چشم دوتامون بشه قرار بود زندگیمون رو شادی ببخشه قرار بود سه نفره بشیم اما... خدا نخواسته بود نخواسته بود نخواسته بود و تنها دردم تا مرگم همینه... دوستت دارم تا آخرین نفس
واسم لتروزول قرص اووژن ویتامین e و یک آمپول برای آزادسازی تخمک که نمیدونم اسمش چیه روز 13 زدم 

وای این ماه همون قرصا رو داده ب من اما یکی دوبار نزدیکی کردم ینی میشه

دیدم همه نوشتم گفتم منم بنویسم شاید معجزه شدو اونموقع ک تاریخ 1399/9/9شد حامله باشم و بچم سه ماهش باشه خداجونم خیلی ممنونم از داده هاو نداده هات اما تروخدا منو لایق مادر شدن ببینو نزار بیشتر از این حسرتشو بکشم😢😳😳 خدایا حافظ عزیزانم باش😍😍همسر جانم زیر سایه ات خوشبخت ترین بانوی جهانمممم😍😍😍
وای این ماه همون قرصا رو داده ب من اما یکی دوبار نزدیکی کردم ینی میشه

انشالله که میشه عزیزم  واسه من گفت سه شب پشت هم نزدیکی کنین 

 اللهم صل علی محمد و آل محمد شادی روح #عشقم# فاتحه 🖤  هنوزم باورم نیست منو تنها گذاشتی عشقت تا ابد توی قلبمه مثل خون توی رگهام جاریه هر نفسم عذابم میده بی تو زنده بودنم بخاطر امانتیه که دستم سپردی امانتی که قرار بود نور چشم دوتامون بشه قرار بود زندگیمون رو شادی ببخشه قرار بود سه نفره بشیم اما... خدا نخواسته بود نخواسته بود نخواسته بود و تنها دردم تا مرگم همینه... دوستت دارم تا آخرین نفس
انشالله که میشه عزیزم  واسه من گفت سه شب پشت هم نزدیکی کنین

ن مال من گف ک وقتی امپول زدی شبش نزدیکی کن بعدش گف دو روز قبل امپولم نزدیکی. هالا شما بعد اون سه شب دوباره رابطه داشتید

دیدم همه نوشتم گفتم منم بنویسم شاید معجزه شدو اونموقع ک تاریخ 1399/9/9شد حامله باشم و بچم سه ماهش باشه خداجونم خیلی ممنونم از داده هاو نداده هات اما تروخدا منو لایق مادر شدن ببینو نزار بیشتر از این حسرتشو بکشم😢😳😳 خدایا حافظ عزیزانم باش😍😍همسر جانم زیر سایه ات خوشبخت ترین بانوی جهانمممم😍😍😍
ن مال من گف ک وقتی امپول زدی شبش نزدیکی کن بعدش گف دو روز قبل امپولم نزدیکی. هالا شما بعد اون سه شب ...

نه فقط سه شب دیگه تا حالا رابطه نداشتیم چون بعدش خوب نیست الان اوایل بارداری گفت نزدیکی نداشته باشین

 اللهم صل علی محمد و آل محمد شادی روح #عشقم# فاتحه 🖤  هنوزم باورم نیست منو تنها گذاشتی عشقت تا ابد توی قلبمه مثل خون توی رگهام جاریه هر نفسم عذابم میده بی تو زنده بودنم بخاطر امانتیه که دستم سپردی امانتی که قرار بود نور چشم دوتامون بشه قرار بود زندگیمون رو شادی ببخشه قرار بود سه نفره بشیم اما... خدا نخواسته بود نخواسته بود نخواسته بود و تنها دردم تا مرگم همینه... دوستت دارم تا آخرین نفس
نه فقط سه شب دیگه تا حالا رابطه نداشتیم چون بعدش خوب نیست الان اوایل بارداری گفت نزدیکی نداشته باشین

ینی با سه شب گرفت😂😂😂

دیدم همه نوشتم گفتم منم بنویسم شاید معجزه شدو اونموقع ک تاریخ 1399/9/9شد حامله باشم و بچم سه ماهش باشه خداجونم خیلی ممنونم از داده هاو نداده هات اما تروخدا منو لایق مادر شدن ببینو نزار بیشتر از این حسرتشو بکشم😢😳😳 خدایا حافظ عزیزانم باش😍😍همسر جانم زیر سایه ات خوشبخت ترین بانوی جهانمممم😍😍😍
ینی با سه شب گرفت😂😂😂

خب اره دیگه سه شب هم کم نیست 😜

 اللهم صل علی محمد و آل محمد شادی روح #عشقم# فاتحه 🖤  هنوزم باورم نیست منو تنها گذاشتی عشقت تا ابد توی قلبمه مثل خون توی رگهام جاریه هر نفسم عذابم میده بی تو زنده بودنم بخاطر امانتیه که دستم سپردی امانتی که قرار بود نور چشم دوتامون بشه قرار بود زندگیمون رو شادی ببخشه قرار بود سه نفره بشیم اما... خدا نخواسته بود نخواسته بود نخواسته بود و تنها دردم تا مرگم همینه... دوستت دارم تا آخرین نفس
خب اره دیگه سه شب هم کم نیست 😜

هههه پس من امیدی ب این بار نداشتم ولی دوباره امیدوار شدم چون منم سه شب ...چیز کردم😂😂😂

دیدم همه نوشتم گفتم منم بنویسم شاید معجزه شدو اونموقع ک تاریخ 1399/9/9شد حامله باشم و بچم سه ماهش باشه خداجونم خیلی ممنونم از داده هاو نداده هات اما تروخدا منو لایق مادر شدن ببینو نزار بیشتر از این حسرتشو بکشم😢😳😳 خدایا حافظ عزیزانم باش😍😍همسر جانم زیر سایه ات خوشبخت ترین بانوی جهانمممم😍😍😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز