2777
2789
عنوان

خواب دیدم

104 بازدید | 17 پست

سلام دوستان

دیشب خواب دیدم پریود شده بودم و تازه پری تموم شده بود

ک تو جمعی از خانمها بودم ک هیچکدوم رو نمیشناختم و ظاهرا یکی از اونا دکتر زنان بود


حین صحبت بودیم ک شخصی اومد و برگه ازمایش دستش بود و ب من تبریک گفت و خبر بارداری رو بهم داد و من کلی تعجب کردم و ب خانم دکتر گفتم من پریود بودم و اصلا ازمایش ندادم که دکتر فقط خندید و گفت حالا ک اینطوره،مبارکه..بعد از چندلحظه خودمم باور کردم و کلی خوشحال شدم که دیگه از خواب بیدار شدم.


کسی میدونه تعبیرش چیه؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من خاب دیدم به یه نوزاد شیر میدم تعبیرش چیه

خیلی خوبه.فراوانی رزق و روزی میشه تعبیرش

۹۹/۹/۹ قرار بود بی بی چکم مثبت بشه اما خدای رحمان الرحیمم زودتر عافلگیرمون کرد یعنی۹۹/۸/۱۹😍خدایااااا شکرت.ان شاءالله همه منتظرا این طعم را بچشن🥰وقتی رفتم سنوگرافی دکتر گفت دختره نمیدونستم چیکارکنم،یکم خجالت کشیدم از خوشحال بودنم اما از خوشحالی از گوشه چشمم اشک اومد،نمیدونستم به بابایی چه جوری بگم که ما هانا خانوم داریم🌺و اما تو تاریخ ۲۵بهمن ماه سال ۱۴۰۳ دوباره بی بی چکم مثبت شد و هانا خانوم دارن داداش دار میشن،اسمشم گذاشتیم دانا😍خدایا شکرت🤲🏻
خواب زن چپه همیشه 

نه عزیزم اون خواب ضنّ که میگن چپه.مثل سوء ضن

۹۹/۹/۹ قرار بود بی بی چکم مثبت بشه اما خدای رحمان الرحیمم زودتر عافلگیرمون کرد یعنی۹۹/۸/۱۹😍خدایااااا شکرت.ان شاءالله همه منتظرا این طعم را بچشن🥰وقتی رفتم سنوگرافی دکتر گفت دختره نمیدونستم چیکارکنم،یکم خجالت کشیدم از خوشحال بودنم اما از خوشحالی از گوشه چشمم اشک اومد،نمیدونستم به بابایی چه جوری بگم که ما هانا خانوم داریم🌺و اما تو تاریخ ۲۵بهمن ماه سال ۱۴۰۳ دوباره بی بی چکم مثبت شد و هانا خانوم دارن داداش دار میشن،اسمشم گذاشتیم دانا😍خدایا شکرت🤲🏻
جدی چه خوب نوزاد تپل فک کنم پسرم بود 

کلا اگه زنی وو خواب ببینه به بچه شیر میده فروانی وبرکت میشه تعبیرش.

ان شاءالله که خیره🌺

۹۹/۹/۹ قرار بود بی بی چکم مثبت بشه اما خدای رحمان الرحیمم زودتر عافلگیرمون کرد یعنی۹۹/۸/۱۹😍خدایااااا شکرت.ان شاءالله همه منتظرا این طعم را بچشن🥰وقتی رفتم سنوگرافی دکتر گفت دختره نمیدونستم چیکارکنم،یکم خجالت کشیدم از خوشحال بودنم اما از خوشحالی از گوشه چشمم اشک اومد،نمیدونستم به بابایی چه جوری بگم که ما هانا خانوم داریم🌺و اما تو تاریخ ۲۵بهمن ماه سال ۱۴۰۳ دوباره بی بی چکم مثبت شد و هانا خانوم دارن داداش دار میشن،اسمشم گذاشتیم دانا😍خدایا شکرت🤲🏻
عه واقعا نمیدونستم ممنون که از اشتباه در آوردیم فدات

قربااااانت.مگه زنا چه گناهی کردن که تازه خوابشونم چپ بشه😂

۹۹/۹/۹ قرار بود بی بی چکم مثبت بشه اما خدای رحمان الرحیمم زودتر عافلگیرمون کرد یعنی۹۹/۸/۱۹😍خدایااااا شکرت.ان شاءالله همه منتظرا این طعم را بچشن🥰وقتی رفتم سنوگرافی دکتر گفت دختره نمیدونستم چیکارکنم،یکم خجالت کشیدم از خوشحال بودنم اما از خوشحالی از گوشه چشمم اشک اومد،نمیدونستم به بابایی چه جوری بگم که ما هانا خانوم داریم🌺و اما تو تاریخ ۲۵بهمن ماه سال ۱۴۰۳ دوباره بی بی چکم مثبت شد و هانا خانوم دارن داداش دار میشن،اسمشم گذاشتیم دانا😍خدایا شکرت🤲🏻
ای جان شما هم مثل من ۳قلو دختر میخای انشالله که حاجت روا بشی

ان شاءالله.فعلا که دکترا قبول نمبکنن بادارو ۳قلو باردار بشم😑ولی امیدم به خداست اون بخواد میشه😍

۹۹/۹/۹ قرار بود بی بی چکم مثبت بشه اما خدای رحمان الرحیمم زودتر عافلگیرمون کرد یعنی۹۹/۸/۱۹😍خدایااااا شکرت.ان شاءالله همه منتظرا این طعم را بچشن🥰وقتی رفتم سنوگرافی دکتر گفت دختره نمیدونستم چیکارکنم،یکم خجالت کشیدم از خوشحال بودنم اما از خوشحالی از گوشه چشمم اشک اومد،نمیدونستم به بابایی چه جوری بگم که ما هانا خانوم داریم🌺و اما تو تاریخ ۲۵بهمن ماه سال ۱۴۰۳ دوباره بی بی چکم مثبت شد و هانا خانوم دارن داداش دار میشن،اسمشم گذاشتیم دانا😍خدایا شکرت🤲🏻
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

عکس گاو

antheia | 22 دقیقه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز