2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چرا نمیگن پس  ازکیه منتظریم شما نمیدونید چقدرباید داد

سی یا چهل تومن اولش می‌دیم .صد میلیون بهمون وام میدن ...ک ماهی یک میلیون و هفتصد باید برگردونیم .وسطای کارم بازم باید پول بدیم مقدارش معلوم نیست

سال 1400تحویل میدن .خونه رو تحویل دادن قسطاش شروع میشه .باز طرح خوبیه برای ماها ک تا آخر عمرم جون بک ...

اره والا خوبه....خداروشکر که اونایی که ملک ب اسمشونه نمیتونن ثبت نام کنن وگرنه ب ما نمیرسید

اره والا خوبه....خداروشکر که اونایی که ملک ب اسمشونه نمیتونن ثبت نام کنن وگرنه ب ما نمیرسید

ما هم سال 91 ثبت نام کردیم 95 تحویل گرفتیم البته با دوسال تاخیر ولی بازم خدا رو شکر که دوسال بیشتر مستاجر نبودیم و الان خونه داریم وگرنه تا اخر عمر هم اگه میدویدیم خونه دار نمیشدیم

ما هم سال 91 ثبت نام کردیم 95 تحویل گرفتیم البته با دوسال تاخیر ولی بازم خدا رو شکر که دوسال بیشتر م ...

خداروشکر....چرا انقدر دیر تحویل دادن یعنی اعلام کردن 1400 اون موقع نمیدن

اگه پیمانکار درست درمون پولداری باشه که سر موعد تحویل میده حالا دو سه ماه اینور اونور داره مال ما به مشکل خورده بودن سر پولایی که بانک ازاد نمیکرد اخه اینا یه مقدار از کیفیت کار زده بودن کارشناس اجازه ازاد سازی پول نمیداد اینا هم کار رو تموم نمیکردن دیگه اینقد همه جمع شدن و تحصن کردن تا اخر تحویلمون دادن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز