دوستان ما بین همکارها ماهیانه گذاشته بودیم ماهی صد جمعا یک و نیم جمع میشد من جمع میکردم خودم خواستم ماه آخر بردارم خرج نکنم من مال همه رو خودم اولین نفر گذاشتم تا پانزدهم قرار بود همه بدن این ماه نوبت من هست و تعطیل هستیم و همدیگر رو نمیبینیم همه دادن جز یک نفر و خواهرش امروز پیام دادم اول صد زده گفته من اون روز زدم حسابم رو چک کردم گفتم نه گلم نیومده چک کن شاید برگشته میگه اونوقت من هم فردا میزنم حتما برگشته میگم چک کن بعد میگه نه دیگه من اونروز زدم حتما برگشته که نیومده یعنی اگه من حسابم رو چک نمی کردم راستش ناراحت شدم خودشم وضعش خوبه کلا خرجش زیاد صد حواسش پولی نیست