2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نازلی هم فکر کنم ترکی 🤔🤔

اسم قشنگیه 

کاربر قدیمی هستم 😎😎 از سال ۱۳۹۵ عضوم ،  به تاریخ این عضویت نگاه نکن 🙄🙄  ۱ بار خودم رفتم و کاربریم و تعلیق کردم ،۱ بارم ترکیدم 😐😂🤦‍♀️
بنظر شما نازلی رو نازی صدا نمیکنن?چون دیدم اسم پروفایلتون نازلی هستش

والا من خودم اسمم نازلی هس نه همه نازلی میگن

بستگی داره خودتون چی صدا کنین بقیه هم همیبنو میگن

در پی یافتن مرهم عشقم...ورنه منه دیوانه عاشق چه به داروسازی ♥️M♥️
والا من خودم اسمم نازلی هس نه همه نازلی میگن بستگی داره خودتون چی صدا کنین بقیه هم همیبنو میگن

من اسم نازلی رو انتخاب کردم و به همه ام گفتم میخوام اسم دخترمو بزارم نازلی بعد هرکی میخواد حالشو بپرسه میگه نازی خوبه?منم دلم میخواد اسم کامل بچه رو صدا کنن واسه همین پرسیدم

من اسم نازلی رو انتخاب کردم و به همه ام گفتم میخوام اسم دخترمو بزارم نازلی بعد هرکی میخواد حالشو بپر ...

اهااا

ن اگه خودتون نازلی بگین بقیه هم مث خودتون میگن

یا با لبخند یه هشدار بدین ک اسم کاملش نازلی هست

به من ک تا حالا کسی اینطوری نگفته

در پی یافتن مرهم عشقم...ورنه منه دیوانه عاشق چه به داروسازی ♥️M♥️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   aradyouarezoo  |  38 دقیقه پیش
توسط   شیرین_1313  |  55 دقیقه پیش