2777
2789
عنوان

پرند تهران

233 بازدید | 37 پست

از پرند تهران کسی هست؟ اجاره خونه ها اونجا چطوره؟ 

شکستم .... آنقدر آھسته که صدای شکستنم  کسی  را آزار نداد...صدای شکستنم را فقط دیوارھای اتاقم شنیدند...صدای شکستنم را قلم و کاغذ شنیدند‘ و شعــر پس  دادند ... صدای شکستنم را خدا شنید و سکوت جواب داد...می دانی؟  فقط بغض میکنم ..این سخت تر از ھرچیزست بغض داشته باشی و بخندی .... خیالت راحت! از درون شکستم ...صدای شکستنم را ھیچ کـس نفھمید💔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فکر کنم بستگی به فازهاش داره

گر نگهدار من آن است که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد❤از خدا میخوام هیچ بچه ای هیچ کجای دنیا مریض نشه🍂خدا جونم بابت تمام گناه هایی که کردم و تو رو اون لحظه بالاسرم ندیدم توبه 😔 میشه برام صلوات بفرستین که خدا گناهامو ببخشه 😢🥀
من هستم چطور خونه ای میخوای

نمیخوام قیمتش بالا باشه مثلا پیش تا 10تومن اجاره هم دیگه نهایت 500

شکستم .... آنقدر آھسته که صدای شکستنم  کسی  را آزار نداد...صدای شکستنم را فقط دیوارھای اتاقم شنیدند...صدای شکستنم را قلم و کاغذ شنیدند‘ و شعــر پس  دادند ... صدای شکستنم را خدا شنید و سکوت جواب داد...می دانی؟  فقط بغض میکنم ..این سخت تر از ھرچیزست بغض داشته باشی و بخندی .... خیالت راحت! از درون شکستم ...صدای شکستنم را ھیچ کـس نفھمید💔
ما قبلا دوسال اونجا بودیم جاش عالیه ولی خونه خودمون بود. اجاره هاش بالاست

واقعا؟ یعنی از شهریار بهتره؟ 

شکستم .... آنقدر آھسته که صدای شکستنم  کسی  را آزار نداد...صدای شکستنم را فقط دیوارھای اتاقم شنیدند...صدای شکستنم را قلم و کاغذ شنیدند‘ و شعــر پس  دادند ... صدای شکستنم را خدا شنید و سکوت جواب داد...می دانی؟  فقط بغض میکنم ..این سخت تر از ھرچیزست بغض داشته باشی و بخندی .... خیالت راحت! از درون شکستم ...صدای شکستنم را ھیچ کـس نفھمید💔
ما فاز دو هستیم مثلا ویلایی الان ۱۵۰ملیون رهن هست اپارتمان بستگی داره متخودمون ۱۵۰دادیم رهن کردیم ده ...

نه من نمیخوام زیاد بزرگ باشه در حد 70،75متری

موقتی میخوام مثلا واسه 1سال

شکستم .... آنقدر آھسته که صدای شکستنم  کسی  را آزار نداد...صدای شکستنم را فقط دیوارھای اتاقم شنیدند...صدای شکستنم را قلم و کاغذ شنیدند‘ و شعــر پس  دادند ... صدای شکستنم را خدا شنید و سکوت جواب داد...می دانی؟  فقط بغض میکنم ..این سخت تر از ھرچیزست بغض داشته باشی و بخندی .... خیالت راحت! از درون شکستم ...صدای شکستنم را ھیچ کـس نفھمید💔
پرند همون مسکن مهر تهرانه؟

فک نکنم

شکستم .... آنقدر آھسته که صدای شکستنم  کسی  را آزار نداد...صدای شکستنم را فقط دیوارھای اتاقم شنیدند...صدای شکستنم را قلم و کاغذ شنیدند‘ و شعــر پس  دادند ... صدای شکستنم را خدا شنید و سکوت جواب داد...می دانی؟  فقط بغض میکنم ..این سخت تر از ھرچیزست بغض داشته باشی و بخندی .... خیالت راحت! از درون شکستم ...صدای شکستنم را ھیچ کـس نفھمید💔
واقعا؟ یعنی از شهریار بهتره؟ 

خیلی ببخشید شهریار جا آدم نیس من یکی از عموهای پدرم با بچه هاش اونجاست هروقت میریم حالم خراب میشه. پرند بهشته. ساکت. امنیت عالی. تمیز. فضای سبز. مدرسه. مسجد. کاش میشد دوباره برگردیم اونجا. ماشین گشت ۲۴ ساعته در حال گشت زدنه.

زیرگنبد کبود دوتا عاشق بود و کلی حسود... تقصیر همون حسودا بود که الان شد یکی بود یکی نبود😢
فکر کنم باید برید مسکن مهر دوست دخترم پارسال ۳۵ملیون رهن کامل کردن

واسه رهن کامل پولمون کمه چون میخوایم ماشینمونو عوض کنم، الان شهریار هستیم 16پیش دادیم ماهی 850میدادیم 

صاحبخونه برده بالا 1و خورده ی کرده

خونمونم 75متریه بغل مدرسه هم هست

شکستم .... آنقدر آھسته که صدای شکستنم  کسی  را آزار نداد...صدای شکستنم را فقط دیوارھای اتاقم شنیدند...صدای شکستنم را قلم و کاغذ شنیدند‘ و شعــر پس  دادند ... صدای شکستنم را خدا شنید و سکوت جواب داد...می دانی؟  فقط بغض میکنم ..این سخت تر از ھرچیزست بغض داشته باشی و بخندی .... خیالت راحت! از درون شکستم ...صدای شکستنم را ھیچ کـس نفھمید💔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

لیپدما

vienaaa | 24 ثانیه پیش

کسی میدونه

sm_2000 | 27 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز