من تورکم🖤🖤امشب دوباره🖤 بارون غم میباره🖤از حال این دل🖤 کسی خبر نداره🖤 یه قاب عکسی ازت روی دیواره 🖤تموم هستیم همین یه یادگاره🖤🖤🖤🖤🖤دردت به جونم... دلم تنگ شده واست🖤 آروم جونم... دلم
برنج کاملو یه ذره با اسیاب خورد کن منظورم شبیه نیم دانس نه شبیه ارد
برای آرزوی خودمو خودت صلوات 🥰🥰🥰به لطف خدای مهربون و دعای شما نی نی سایتی های خوب که اگه دعا نمیکردید خدا منو لایق نمیدونست منم شدم مامان 😍😍😍😍خدایا شکرت بابت هدیت و این هدیه رو نصیب هر کسی که لایقشه بکن ممنونم 🥰🥰🥰هنوزم بر این باورم که بچه ای که مادرش اینقدر باید براش صبر کنه نباید بوسید فقط باید گاز گرفت قربونت بره مامان الهی دورت بگردم😍😍😍😍😍😂این بچه حاصل 50تا بی بی چکه و 10 تا آزمایش بارداری که همشون بتاشون 2 میشد ولی الان به لطف خدا شد 73 😍😍😍😍اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم به نیت سبز شدن دامن همه ی خانمای منتظر دیگه 🥰🥰میشه باز دعا کنین بچم سالم باشه همش نگرانم زندگیه سختی داشتم میترسم بارداری سختی داشته باشم🥺 ممنونم 😔😔 هفته 7 رفتم سونو دادم گفتن هفته 5 هسی لطفا برا اینکه بارداریم پوچ نباشه و تو هفته 5 نمونم دعام کنین🥺 جنین نازنینم رفت ولی دلم نمیاد امضامو پاک کنم 😔😔😔😔 برام دعا کنین ممنونم
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
پس هم زیاد خیس کن،از امشب مثلا،هم حسابی بذار بپزه،شکل برنجا معلوم نباشه
صدای برفو دوست دارم,آره برف صدا داره,مثل صدای روزایی که میگذرن,یه خروار برف میشینه با اون بیصداییش,یه عالمه روز و شب از سر میگذرونیم با اون بیصداییش........تو بمونی آخرش برام,,,تو بمونی برفو دوست دارم....
خیس بخوره خیلی بپزه دیگه معلوم نمیشه که حالا خواستی با گوشت کوب خیس خورده شو له کن
گروه بنفش😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊وزن ۹۱😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥قد ۱۶۰☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺ هدف اولیه ۷۰ 💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪 هدف بعدی ۶۵👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌 تا کور شور هر آنکه نتواند دید دوست عزیز اگر جوابتو نمیدم دلیل بر این نیست که جوابی ندارم یا تو راست میگی دلیلش فقط نگرانی از تعلیق شدنه و الا همچین جوابتو میدم که تا آخر عمرت سکوت کنی. اونی که خوابه رو میشه بیدار کرد ولی اونی که به خواب رفته رو نه .خدایا به حق شهید دشت نینوا ریشه ظلمو خشک کن خدایا یه نظرم به ما بیفکن 😍😍 دوست دارم خدا😙😙😙
نه من همیشه همینجور میپزم چون همیشه خواهرام یهو هوس میکنن منم همیشه خورده ندارم خوردش میکنم اردش نمیکنم بعد ابمیکشم میریزم تو قابلمه 😁
برای آرزوی خودمو خودت صلوات 🥰🥰🥰به لطف خدای مهربون و دعای شما نی نی سایتی های خوب که اگه دعا نمیکردید خدا منو لایق نمیدونست منم شدم مامان 😍😍😍😍خدایا شکرت بابت هدیت و این هدیه رو نصیب هر کسی که لایقشه بکن ممنونم 🥰🥰🥰هنوزم بر این باورم که بچه ای که مادرش اینقدر باید براش صبر کنه نباید بوسید فقط باید گاز گرفت قربونت بره مامان الهی دورت بگردم😍😍😍😍😍😂این بچه حاصل 50تا بی بی چکه و 10 تا آزمایش بارداری که همشون بتاشون 2 میشد ولی الان به لطف خدا شد 73 😍😍😍😍اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم به نیت سبز شدن دامن همه ی خانمای منتظر دیگه 🥰🥰میشه باز دعا کنین بچم سالم باشه همش نگرانم زندگیه سختی داشتم میترسم بارداری سختی داشته باشم🥺 ممنونم 😔😔 هفته 7 رفتم سونو دادم گفتن هفته 5 هسی لطفا برا اینکه بارداریم پوچ نباشه و تو هفته 5 نمونم دعام کنین🥺 جنین نازنینم رفت ولی دلم نمیاد امضامو پاک کنم 😔😔😔😔 برام دعا کنین ممنونم