راهنمایی کردم عزیزم بجای نشستن و دست دست کردن باید خودت بری دنبال ی شغلی ک بعدا بتونی بعد یادگرفتنش تو خونت کار بکنی
آرایشگری چرم دوزی و خیاطی و کلی شغل های دیگ
بگرد ببین ب کدوم علاقه داری
درآمدشم از بیرون کار کردن بهتره
خودم خیاطی رو انتخاب کردم ک ب دردم هم بخوره
خالم هم مغازه داره و میخواد تولیدی بزنه سفارش بگیره
دستاتو بزار رو زانوهای خودت و بلند شو
این تنبلی کردن ها بعدا ضررش برای خودمونه و تنها افتخارمون این میشه ک خوب شستیم و خوب سابیدیم
بچه ها هم ک هرکدوم دنبال زندگی خودشون میرن