2789

منم بعدکرونا میرم آموزشگاه خیاطی و از درآمدشم برای آرزوهام خرج می کنم

دنبال کار درمنزلم نباش اگ تهران نیستی چون نیست و خودت باید کارآفرین باشی

خداجوووونمممم بی نهایت شکرررررت ک منم لایق مادرشدن دونستی  برا سلامتی نی نی تو دلیم یه صلوات میفرستی دوستم؟!❣

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کار آفرینی؟؟ مثلا چه کاری؟؟ میشه راهنمای ی کنید

راهنمایی کردم عزیزم بجای نشستن و دست دست کردن باید خودت بری دنبال ی شغلی ک بعدا بتونی بعد یادگرفتنش تو خونت کار بکنی

آرایشگری چرم دوزی و خیاطی و کلی شغل های دیگ

بگرد ببین ب کدوم علاقه داری

درآمدشم از بیرون کار کردن بهتره

خودم خیاطی رو انتخاب کردم ک ب دردم هم بخوره

خالم هم مغازه داره و میخواد تولیدی بزنه سفارش بگیره

دستاتو بزار رو زانوهای خودت و بلند شو

این تنبلی کردن ها بعدا ضررش برای خودمونه و تنها افتخارمون این میشه ک خوب شستیم و خوب سابیدیم

بچه ها هم ک هرکدوم دنبال زندگی خودشون میرن

خداجوووونمممم بی نهایت شکرررررت ک منم لایق مادرشدن دونستی  برا سلامتی نی نی تو دلیم یه صلوات میفرستی دوستم؟!❣
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز