2777
2789
باید بیشترین قیمت رو بزنی تا تو اولویت باشی عین مضایده که جنس رو به کسی که بالاترین قیمت رو میخاد می ...

عزیزم یک سوال دیگه دارم من فردا میخام سهام رو بخرم چه ساعتی بگیرم که بتونم بخرم 

بعد خود کارگزاری برام بیشترین رو میزنه من فقط سفارش خرید رو بفرستم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم یک سوال دیگه دارم من فردا میخام سهام رو بخرم چه ساعتی بگیرم که بتونم بخرم  بعد خود کارگز ...

بستگی داره چه سهمی بخری اگه سهمی صف خرید نیس و بالا پایین میزنه باید کمترین مقدارو بزنی اگه بالا رفت میتونی ویرایش کنی ولی اوردر بزاری باید بالاترین قیمتو بزنی

اگه صفه خرید میشه سهمت صبح هشت و نیم اوردر بزار اگه صف نیست از ۹ تا ۱۲ و نیم میشه خرید


ببخشید عزیزم صف خرید رو از کجا متوجه شم کارگزاری مفید هستم 

اوردر یعنی سفارش خرید؟

ببخشید عزیزم صف خرید رو از کجا متوجه شم کارگزاری مفید هستم  اوردر یعنی سفارش خرید؟

صف خرید یعنی جدول فروش عددی نباشه اونموقع یعنی فروشنده نیست و واسه خرید صف کشیدن،بازار ساعت ۹ باز میشه ولی ساعت ۸ و نیم میتونی سفارش بزاری و بری تو صف

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792