2777
2789
عنوان

زلزله

| مشاهده متن کامل بحث + 917 بازدید | 66 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم سهره دارم دیشب نصفه شب از خودشون صدا درمیاوردند در حالیکه همیشه بمحض تاریکی هوا میخوابن

دیشب حوالی ساعت ۳ یه زلزله ۳.۸ ریشتری اومد، من قشنگ حس کردم، چند تا دیگه هم بود ولی من اونو حس کردم، کلاغا هم یه سره صدا میکردن اون ساعت، حتی بعدش ساکت نمیشدن

هر چ خفيف زياد بياد ميگن جلوگيري ميكنه از زلزله بزرگ 

والا نميدونم فقط همين زلزله كم بود تو اين دوران كرونا

من مامی ندای سابق هستم(مامان نیما و‌نیکان)  خوشحالم میشم دوستان قدیمی رو دوباره اینجا ببینم…🤗🤗😎😍🥰

منم از شب تا حالا چشم رو هم نذاشتم از اون بدتر با لباس پوشیده تو خونه  راحت نیستم موندم زلزله اومد با این سرووضعم بپرم بیرون یا نه

تا حالا دقت کردین شاید باد معده روح غذاییه که میخوریم ؟!!!    
دیشب حوالی ساعت ۳ یه زلزله ۳.۸ ریشتری اومد، من قشنگ حس کردم، چند تا دیگه هم بود ولی من اونو حس کردم، ...

اره فریدون منم قبیله ک ۵ بود قبلش فهمیده بود 

👨‍👩‍👦‍👦
منم از زلزله وحشت دارم روزی صدبار از شوهرم میپرسم اگه زلزله اومد ما طبقه سومیم اخه چیکار کنیم 

ما طبقه اولیم کلا دو طبقس اگه آپارتمان بودیم الان باید تو کوچه میشستم

👨‍👩‍👦‍👦
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز