2777
2789
عنوان

قورمه سبزیییی

197 بازدید | 27 پست

سلام سلام

برا قورمه لوبیا قرمز ریختم تو زودپز

بعد چند وقت زیرشو خاموش کنم؟ 

با تاپیک بامداد خمار جلو میرم. گروه آبی رو با کمک آسنات جونم😍 پشت سرگذاشتم. قدم 173.وزن قبل 87.وزن حالا 77. هدف اول 75. هدف دوم 71. الان ک توی گروه سبزم وزنم شده 70 کیلو. هدف سوم 67. هدف چهارم 66 و تثبیت. جووووونانرژی چی بالاتر از این که شوهرم با دیدنم مدام میگه اوفففف چقدر تغییر کردی؟ 🥰یا این ک میتونم با خیال راحت لباس برای خودم سفارش بدم چون سایزم تا حدودی استاندارد شده😍

ی سوال دیگه

بعد ک لوبیا هارو درآوردم گوشت و سبزی رو تو زودپز ریختم چقدر بذارم بمونه؟ 

با تاپیک بامداد خمار جلو میرم. گروه آبی رو با کمک آسنات جونم😍 پشت سرگذاشتم. قدم 173.وزن قبل 87.وزن حالا 77. هدف اول 75. هدف دوم 71. الان ک توی گروه سبزم وزنم شده 70 کیلو. هدف سوم 67. هدف چهارم 66 و تثبیت. جووووونانرژی چی بالاتر از این که شوهرم با دیدنم مدام میگه اوفففف چقدر تغییر کردی؟ 🥰یا این ک میتونم با خیال راحت لباس برای خودم سفارش بدم چون سایزم تا حدودی استاندارد شده😍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من با زودپز و اینا درست نمیکنم نمیدونم🙈

تیکر یک سالگی پسری😍خدایا شکرت🧿گل پسرم 1400/11/29 بدنیا اومد💕من اگه برای مامان و بابام دختر خوبی نبودم اگه برای برادرام خواهر خوبی نبودم اگه برای همسرم زنِ خوبی نبودم ؛؛؛  میخوام برای تو عشقِ مامان،همه کسِ مامان، نفسِ مامان،گل پسرِ مامان مادر خوبی باشم /هاکانم😍 / خدایا خودت کمکم کن این آخرین شانس منه/میشه لطفا دعا کنین نی نی مون رو صحیح و سالم بغلم بگیریم❤😘

الان میترکه جدیدا تاپیک قورمه سبزی دعوا میشه 😁

پیشاپیش بخاطر متن امضام عذر خواهم از کاربران محترم... جواب توهینتو نمیدم,کافیه توجه کنی سطح پایین فرهنگت مانع از هم صحبتی من باهات میشه و از طرفی اتلاف وقت هست که تمایلی بهش ندارم...در 99/9/9 دیگه هیچ تاپیک حس ششمی وجود نداره😑       تاپیک فال و حس ششم و از این خرافات گزارش میزنم... ...من کاملا انتقاد پذیر هستم اما<<  مزخرف >>پذیر نیستم!*** همه ی آدم ها وقتی آرام باشند,زشتی هایشان ته نشین میشود,     زلــــــــال دیده می شوند .       برای اینکه آدمی را بشناسید        ,    <<قــــــــبــــــــل از مــــــــصــــــرف خــــــــــــوب تـــــکـــــان دهــــیـــــد...>> 

ینی لوبیا تو 1 ساعت له نمیشه؟ 

با تاپیک بامداد خمار جلو میرم. گروه آبی رو با کمک آسنات جونم😍 پشت سرگذاشتم. قدم 173.وزن قبل 87.وزن حالا 77. هدف اول 75. هدف دوم 71. الان ک توی گروه سبزم وزنم شده 70 کیلو. هدف سوم 67. هدف چهارم 66 و تثبیت. جووووونانرژی چی بالاتر از این که شوهرم با دیدنم مدام میگه اوفففف چقدر تغییر کردی؟ 🥰یا این ک میتونم با خیال راحت لباس برای خودم سفارش بدم چون سایزم تا حدودی استاندارد شده😍

وااااا چرا اون جور میکنی اول لوبیا بریز تو قابلمه آب بریز بزار ۴۰ دقیقه بپزه یا از شب قبل خیس بزار بعد که لوبیا آماده شد گوشت و سبزی و لوبیا و بقیه چیزارو بریز یکساعت تو زودپز بپزه

هرکس امضامو میبینه دعا کنه پسرم صحیح و سالم باشه وبدون هیچ مشکلی به دنیابیاد💖
اگه خیس کردی از قبل بیست دقیقه نیم ساعت میپزه باز چک‌کن نپخته بود دوباره ی ربع بزار

نه خیس نکردم

چون بچه شیر میدم میخام باد نداشته باشه

مجبورم جدا بپزم ابشو دور بریزم


سر نیم ساعت خاموش میکنم

با تاپیک بامداد خمار جلو میرم. گروه آبی رو با کمک آسنات جونم😍 پشت سرگذاشتم. قدم 173.وزن قبل 87.وزن حالا 77. هدف اول 75. هدف دوم 71. الان ک توی گروه سبزم وزنم شده 70 کیلو. هدف سوم 67. هدف چهارم 66 و تثبیت. جووووونانرژی چی بالاتر از این که شوهرم با دیدنم مدام میگه اوفففف چقدر تغییر کردی؟ 🥰یا این ک میتونم با خیال راحت لباس برای خودم سفارش بدم چون سایزم تا حدودی استاندارد شده😍
زیرشون خیلی کم‌کم بعد40دقیقه

من همیشه گوشت و لوبیا باهم می‌زارم تو زودپز حدود یک ساعت بپزه. بعد جدا سبزیو سرخ میکنم بعد گوشت و لوبیا پخته شده رو به سبزی سرخ شده اضافه میکنم لیمو میریزم با حرارت کم می‌زارم نیم ساعت بپزه

من زیاد تو زود پز نمیپزم ولی اگرم بپزم همچیشو میریزم  بعد دو ساعت درشو باز میکنم

خب منم همینکارو میکردم

چون بچه شیر میدم مجبورم ی دور جدا بپزم ابشو دور بریزم

با تاپیک بامداد خمار جلو میرم. گروه آبی رو با کمک آسنات جونم😍 پشت سرگذاشتم. قدم 173.وزن قبل 87.وزن حالا 77. هدف اول 75. هدف دوم 71. الان ک توی گروه سبزم وزنم شده 70 کیلو. هدف سوم 67. هدف چهارم 66 و تثبیت. جووووونانرژی چی بالاتر از این که شوهرم با دیدنم مدام میگه اوفففف چقدر تغییر کردی؟ 🥰یا این ک میتونم با خیال راحت لباس برای خودم سفارش بدم چون سایزم تا حدودی استاندارد شده😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792