2777
2789

من دوسدارم بخونم

اما بچه دارم وواسم قبولی دولتی سخته

باید خیلی بخونم رتبه نهایتا صد وخورده ای بیارم تا دانشگاه نزدیک قبول شم 

ازاد هم هزینش زیاده نمیصرفه 

انقدددد دوسدارم بخونم

موندم چیکار کنم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من دوسدارم بخونم

اما بچه دارم وواسم قبولی دولتی سخته

باید خیلی بخونم رتبه نهایتا صد وخورده ای بیارم تا دانشگاه نزدیک قبول شم 

ازاد هم هزینش زیاده نمیصرفه 

انقدددد دوسدارم بخونم

موندم چیکار کنم ‌ .

من دوسدارم بخونم اما بچه دارم وواسم قبولی دولتی سخته باید خیلی بخونم رتبه نهایتا صد وخورده ای بیار ...

چه رشته ای عزیزم؟

با بچه سخته خداییش اما تمووم تلاشتو بکن منابع درست بگیر و شروع کن اگر بخوای حتما قبول میشی

چه رشته ای عزیزم؟ با بچه سخته خداییش اما تمووم تلاشتو بکن منابع درست بگیر و شروع کن اگر بخوای حتما ...

حقوق

خیلی متقاضی داره اخه 😐

منابع رو چندساله گرفتم دارم

چندبارم شروع کردم خوندن اما بعد نهایتا یکی دوماه دیدم با وجود مشغله هام نمیشهههههه

دیگه حوصلش هم رفته فقط علاقش مونده

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز