2777
2789

برای تجربه من تفاوت زیادی نداشتن. 

بله من مشکلات زیادی تو زندگیم داشتم و سختی های زیادی کشیدم ولی با تلاش به خیلیاشون فائق شدم. احساسات عمیق انسانی مثل خشم، غم و حتی اضطراب رو مثل همه شما تجربه میکنم. و قرار نیست با روانشناس شدنم، انسانیت رو از من بگیرن! بله، اینجا برای مشکلات ساده تاپیک میزنم، مسائلی که خودمم میتونم حلشون کنم ولی باز هم اینجا محیط جالبی هست که میشه افکار و نظرات مردم دیگه رو خوند و ازشون یاد گرفت و جامعه اطرافت رو شناخت. هیچ تاپیکی هم حذف نمیکنم، چون از هیچ قضاوت و تفکر کلیشه ای نمیترسم...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مای بیبی و  مولفیکس

#سعی کنیم مفیدباشیم .( تجربهمشاورهخانوادگی روانی بالینی دارم) #به نظرمن مظلوم ترین زن دنیا زنیه که یه روز انقدر قوی بود ک غرورشو هیچ کس نمیتونست بشکنه ..تااینکه یک روز یه نفر پیدا میشه و تمام غرورشو به بادمیده دیگه ارخودش میگذره و تمام عمرشو صرف بچه ش میکنه..#به نظر شما چی این دنیا واقعا عدالتی داره؟...!
من مولفیکس به بچه ام افتاد  مای بی بی ابیش خوبه نارنجیش اشغاله

مولفیکس جنسش نرم نیست یه جوریه

میشه یه صلوات برا نی نیم بفرستی سالم بیاد بغلم  خدایا نی نیمو سالم بزارش بغلم 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792