هروقت حمام میرم سرما میخورم در حد بدن درد و گاهی مجبور میشم علاوه بر آستامینوفن مگافن حتی آنتی بیوتیکم بخورم .اینبار تصمیم گرفتم سرم را یکبار بشورم فرداش تن را شستم ولی فایده نداره چیکار کنم خسته شدم میترسم حموم برم البته بگم از بچگی به سرما حساس بودم کلی ویتامین سی اینا میخورم ولی انگار نه انگار