سلام بچه ها،
من مسافرت بودم یه مدت و الان یه دو ساعته رسیدم خونه. خیلیییییییییی خوب بود و خوش گذشت. اینقدر جایی که رفتیم زیبا بود که خدا میدونه. الان هم که پاییز طلاییه و آفتابی همه بود اکثراً... واقعا زیبا بود. بچه ها هم کلی حال کردن هتلی که بودیم مخصوص بچه ها بود و کلی انگبوت برای بچه ها داشت... خلاصه استراحت خوبی بود. همه راه را هم خودم رانندگی کردم, رفت و برگشت. تا حالا اینقدر طولانی و مسافرت بین شهری رانندگی نکرده بودم 💪💪💪💪
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم. فروغ فرخزاد