2777
2789
عنوان

آلمان

| مشاهده متن کامل بحث + 490804 بازدید | 6289 پست
خانوما هر کی میتونه کمک کنه من و همسرم به همراه دو تا از دوستامون زبان انگلیسی تدریس میکنیم مدرک شوهرم ارشد آموزش زبان هست و قراره آلمانی هم این چند روزه شروع کنیم حالا برای مهاجرت به آلمان یه سری سوال دارم به نظرتون بهترین شیوه برای بورس گرفتن چیه چه رشته ای چه سطحی؟ هر 4 نفر ما الان موسسه آموزش زبان داریم همسرم در بخش بزرگسالان بقیه تو قسمت خردسالان کار میکنیم امکان اینکه کار مربوط به شغلمون پیدا کنیم هست؟ چه مدارک و مهارتهایی باید بلد باشیم؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

معصومة متاسفانه از شرایط بورس گرفتن بی اطلاعم واقعیتش همه معتقدن ایالت نورد رأین وست فالن مردم مهاجر دوست تری داره، اما موقعیت های شغلی و پول توی جنوب آلمانه هزینه زندگی جنوب آلمان از همه جا بیشتر (مسکّن و غیره) و نمیتونم رقم دقیق بدم بهتون اما اینجا آب و هوا هم "کمی" بهتره، ولی فکر نکنید مثلا میشه جنوب کالیفرنیا! نه! به هر حال سرد و خیس و لیزه!😂
ای کاش تا زمانی که من زنده ام ماشین زمان اختراع بشه و منم بتونم از استفاده کنم، باید برگردم به سالها قبل و از یه نَفَر خداحافظی کنم، چون اطمینان دارم جلوی رفتنش رو نمیتونم بگیرم.
خیلی ها معتقدن که إمکانات زدنگی همه جای آلمان یکسانه فارغ از اندازه شهر، اما اینطور نیست! سلیقه من شهرهای بزرگه، ولی معایبش ترافیک و گرانی و جمعیات زیاد بیشتر از أمکاناته
ای کاش تا زمانی که من زنده ام ماشین زمان اختراع بشه و منم بتونم از استفاده کنم، باید برگردم به سالها قبل و از یه نَفَر خداحافظی کنم، چون اطمینان دارم جلوی رفتنش رو نمیتونم بگیرم.
آموزش زبان انگلیسی فکر میکنم بازار خوبی داره، نمیدونم که آیا در صورت گرفتن ویزای کار به شما هم اجازه أقامت میدن؟ به دانشجو میدن، این رو میدونم
ای کاش تا زمانی که من زنده ام ماشین زمان اختراع بشه و منم بتونم از استفاده کنم، باید برگردم به سالها قبل و از یه نَفَر خداحافظی کنم، چون اطمینان دارم جلوی رفتنش رو نمیتونم بگیرم.
معصومه جون سلام کدوم سوالاتتو؟ پیداشون نمیکنم مونا ماه جان.. انگار مردم میخواستن از داریوش امضا بگیرن یعنی برنامه این بوده که داریوش بهشون امضا بده بعد نداده... برای همین دعوا شده... ولی من خبرو کامل نخوندم و از جزئیات خبر ندارم. ملت خیلی نازنازی داریم ما که همتا نداره ماشالا هزار ماشالا چشم نخورن! ( به قول مهران مدیری دو نفر منظورمه... به کسی بر نخوره.. فقط دو نفر تو ایران اینطورن )
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
من نمیدونم چرا این صفحه را اصلا ندیدم... من اطلاعات 100% ندارم. فقط میدونم اگر همسرتون دانشجو بشه شما هم میتونید همراهش بیایید همراه با بچه. همکلاسی های همسرم تبتی بودن و با خانم و بچه هاشون اومده بودن. در مورد شغلتون اطلاعی ندارم اصلا نمیدونم چقدر بازار کار داره و یا چجوریه. در مورد پسرت عزیزم فقط میدونم بچه ها اینجا 6 ماه زبان یاد میگیرن و بعد میفرستنشون مدرسه... توی کلاس پسر من الان سه تا سوریه ای هست که زبانشون صفر بود وقتی اومدن.. الان دارن عالی صحبت میکنن .. حدود یک ساله که اینجا هستن.... برای بچت نگران نباش.
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
براى پزشکى عمومى المان میگیره دانشجو الان؟یا تا ٢٠١٨؟باید کالج برم دوسال؟کسى اطلاعى اگه داره بگه
آخر بدمَد صبح امید از شب من... ——> بعد از چند سال اومدم بگم که بالاخره دمید! جوری که هیچوقت فکرشو نمیکردم
خانوماى عزیز میشه یه لطفى بهم بکنید؟ لینک یه کتاب صوتى المانى رو بهم بدید ترجیحا داستان باشه ممنون
آخر بدمَد صبح امید از شب من... ——> بعد از چند سال اومدم بگم که بالاخره دمید! جوری که هیچوقت فکرشو نمیکردم
اتریسا جان لینک کتاب صوتی ندارم. *** بچه ها من یکشنبه ماشین پارک کردم خیابون پشتی، توش هم سیستم صوتی برادرشوهرم بود. تو کارتن بسته بندی شده و نو.... امروز رفتم برم خرید دیدم در ماشین بازه... چهار روز در ماشین باز بود خداروشکر کسی دست هم نزده بود... اینقدر از این کارها کردم تا حالا. حواس پرت!!
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
یه بار هم خانواده همسرم مسافرت بودن رفتم خونشون که به گربه ها غذا بدم و سگشون ببرم بیرون، دیدم تو حیاط صدا میاد شب هم بود. به ذره اینطرف اونطرف نگاه کردم دیدم دوتا پلیسن اومدن سمتم... گفتم چیزی شده؟؟؟ گفتن شما؟؟ گفتم من عروسشونم... چیزی شده؟؟ گفت تو این خونه کسی نیست؟ گفتم مسافرتن منم اومدم به حیوانها برسم. گفتن یه BMW اونجا پارکه متعلق به خانواده... هست. گفتم بله مال مادر شوهرمه. گفت ما داشتیم گشت میزدیم دیدیم پنجره بازه، در هم قفل نیست. الان میخواستیم بی سیم بزنیم بیان ماشین ببرن پارکینگ. گفتم نههههههه الان من میرم بالا سوییچ میارم قفلش میکنم. رفتم آوردم، اومدن با من همه ماشین چک کردن که سالم باشه، بعد هم رفتن. اینم از مادرشوهرم... کلا خانوادگی خیلی حواسمون جمعه
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792