tala جان در مورد ایران ایر که اینطور بود بقیه رو خبر ندارم
...
ویانا جان ممنون از اطلاعاتت....نه خودم که رنگ نمیکنم بلد نیستم...میخرم دارم میرم ایران اونجا میرم آرایشگاه برام بذاره... خیلی نمیخوام موهام روشن بشه...همین دو و نهایت سه درجه روشنتر بشه کافیه... من آولین و آخرین باری که موهامو رنگ کردم حدود سه سال پیش بود... کلا اهل رنگ نیستم....
yesterday you said tomorrow....just do it