2777
2789
عنوان

آلمان

| مشاهده متن کامل بحث + 490791 بازدید | 6289 پست
ملودی جان ب دون آمونیاک نه من فرق چندانی از نظر ماندگاری ندیدم ولی چون سالی چند بار رنگ میکنم سعی میکنم شیمیایی حدالامکان کمتر باشه بستگی به پذیرش موی خودتم داره ولی 8 به بالا بگیر که روشنتر بشه از پشت سرت بزار که جلو سر زودتر رنگ میگیره ...درمورد لورال من استفاده نکردم ولی تعریف زیاد شنیدم
من دو قلب دارم که بیرون از سینم میطپند ❤❤خوشبختی مگه غیر اینه

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

tala جان در مورد ایران ایر که اینطور بود بقیه رو خبر ندارم

...

ویانا جان ممنون از اطلاعاتت....نه خودم که رنگ نمیکنم بلد نیستم...میخرم دارم میرم ایران اونجا میرم آرایشگاه برام بذاره... خیلی نمیخوام موهام روشن بشه...همین دو و نهایت سه درجه روشنتر بشه کافیه... من آولین و آخرین باری که موهامو رنگ کردم حدود سه سال پیش بود... کلا اهل رنگ نیستم....
yesterday you said tomorrow....just do it
خوب اول از همه سلام
دوم اینکه امروز جواب امتحانمون اومد و خوشبختانه موفق شدم B1 ام رو بگیرم
هر چند که این سطح خیلی چیز خاصی نیست ولی خدا رو شکر که تونستم همون بار اول بگیرم

دوم اینکه ملودی جان درسته
رنگهایی که امونیاک ندارن به سر ماه نرسیده از روی موهات میرن و ماندگاری ندارن
مورد بعدی همونیه که خودت گفتی رنگ های اینجا بیشتر رو موهایی اینجایی ها جواب میده و شما اگه بخوای روشنتر کنی و قرمز و نارنجی نشه باید حتما دکلره بکنی موهات رو و پایه روشن در بیاره
یعنی موهات رو به پایه ای برسونی که سفید شده باشه و نارنجی نداشته باشه
بعد زنگ دلخواهت رو میتونی بذاری
که در این حالت که دکلره کرده باشی و بخوای رنگ بذاری من خودم اورال رو پیشنهاد میکنم
چون در مرحله دکلره روی موهای ماها خوب جواب میده

بدون دکلره صد در صد موهات میره رو پایه نارنجی
حتی اگه یکی دو درجه باشه حتی تو طیف قهوه ای

در مورد بار هم من دیدم اکثر ایر لاین ها دم ورودی هواپیما کالسکه رو میگیرن ولی وقتی دارین بار تحویل میدین روی کالسکه برچسب میزنن که ماله کدوم پروازه و متعلق به کدوم مسافره بر مبنای شماره صندلی
**** سکوت، گاهی بهترین تحقــــیر است...! ****
در ضمن گارنیر بیشتر ترکیباتش گیاهیه و موندگاری طولانی نداره
نهایتا شاید سه هفته تا یک ماه

ولی تو تمام این مارک ها که من همشون رو استفاده کردم..یه بار یه رنگ گرفتم از نتو.... مارک لیندا
هنوز هیچ رنگی رو به ماندگاری اون ندیدم

**** سکوت، گاهی بهترین تحقــــیر است...! ****
ممنون عشق سبز جان

مدرک B1 مبارک باشه...

من از رنگ موی قرمز و نارنجی شده وحشت دارم... خدا نکنه اینطور بشه....ولی ویانا موهاش رو با اون رنگی که گفت رنگ کرده و قرمز یا نارنجی نشده... بلوند دودی کلا قرمزی نداره توش...

بعدش هم من اصلا دوست ندارم موهام رو دکلره کنم....دکلره برای کسی خوبه که بخواد موهاش خیلی روشن بشه....من همین دو سه درجه هم موهام روشنتر بشه و یه سایه قهوه ای هم بزنه برام اوکی هست......
yesterday you said tomorrow....just do it
ملودی جان ممنون
درسته خوده اون رنگ قرمزی نداره ماهیتش
ولی شما که موهات تیره هست اون رنگ روی موهای شما باز نمیشه و اثر اکسیدانش روی موهات اونا رو قرمز میکنه

این رو من بارها دیدم
حالا باز میخوای امتحان کن
امیدارم اینطوری نشه
**** سکوت، گاهی بهترین تحقــــیر است...! ****
ملودی جان شما چون آرایشگاه میخوای ببری بزاری رنگ رو دیگه بزار به عهده خودشون از روی کاتولیگ یه رنگ دلخواه برات میزارن که به دلت بشینه مارک لورال هم ایران هست میتونی دیگه نخری ببری
من دو قلب دارم که بیرون از سینم میطپند ❤❤خوشبختی مگه غیر اینه
باشه ویانا جان... حالا شاید رنگ رو خریدم و از آرایشگاه خواستم واریاسون بهش اضافه کنه... آخه اونقدر طرز کار با این رنگها ساده است که من باوجودیکه خیلی هم در این زمینه ها ناواردم گاهی هوس میکنم خودم تو خونه رنگ بذارم ...
yesterday you said tomorrow....just do it
لطفا برای نجات صبا و برگشتش به زندگی به اشتراک بگذارید


دوستان عزیز صبا شدیدا جهت تامین نیازهای پزشکی و وسائل مورد نیازبه حمایت مالی شما نیاز دارد

www.sabayepedar.net

توضیح در مورد وضعیت صبا لطفا دانلود نمائید

http://blog.sabayepedar.net/content/%D8%AA%D9%88%D8%B6%DB%8C%D8%AD-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D9%88%D8%B6%D8%B9%DB%8C%D8%AA-%D8%B5%D8%A8%D8%A7-part1/
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز