سلام به همگی من ازالمان هستم من تازه در این سایت عضو شدم البته درطول حاملگیم مطالعه می کردم ولی هیچوقت وقت نداشتم که بخوام عضو بشم خوشحال می شم با شماها اشنا بشم
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
آیلار من فلاسک اونت دارم. خیلی خوبه... 12 ساعت قشنگ آبو جوش نگه میداره. . این عکسشه... http://www2.philips.de/konsumentenpresse/img/mutter-kind/Philips_AVENT_Flaschenwaermer_SCF256_Frei1.jpg
خودشم یه محفظه داره که برای بیرون از خونه میتونی توش آبجوش بریزی و بذاری شیر و یا غذای بچه گرم شه... من که خیلی راضیم....
درمورد پوشک من برای آرین فقط پمپرز استفاده کردم ولی الان برای میلان پوشک پارچه ای استفاده میکنم. خیلی راضیم فعلا. شکل پوشک کامله فقط قابل شستشو هست... منتهی اول کار باید هزینه کنی چون گرونه ولی تا 3 سال قابل استفاده هستن.... من الان 1 ماهو نیمه دارم ازشون استفاده میکنم و راضیم. البته روزهای اول همون پمپرزو میبستم چون بنظرم اینها خیلی بزرگ میامدن ولی بعد از 2 هفته اندازشون خوب شد براش.... این پوشکها در کل برای 2 سال, 2 سال و خودره ای بخوای حساب کنی هم ارزونتر درمیاد و هم برای محیط زیست بهتره....
نیروانا دانشگاه کوتبوس خوب پذیرش میده کلا.. ایرانی هم خوب میگیره. سالی که من رفتم 1 ایرانی بودم کلا... الان دیگه اینقدر زیادن کسی کسیو نمیشناسه... 50 تایی هستن کم کم..... (منظورم اینه که به خارجی ها و ایرانیها خوب پذیرش میده)
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم. فروغ فرخزاد
در مقطع کارشناسی ارشد امکان تحصیل در رشته مهندسی مکانیک به زبان انگلیسی در این دانشگاهها وجود دارد: دانشگاه صنعتی مونیخ، دانشگاه آخن، دانشگاه صنعتی برلین، دانشگاه زیگن، دانشگاه ارلانگن-نورنبرگ، دانشگاه کیل، دانشگاه هامبورگ، دانشگاه ینا و دانشگاه درسدن.
کدوم یکی از اینا پذیرش میده به ایرانیا؟ شهر متوسطی هم باشه که زندگی گرون نباشه
سلام مریم جون. خوبی عزیزم؟..... فکررررررررررررر کنم یادمه (من کلا آلزایمر دارم) .. ولی اگر اشتباه نکنم یه پسر کوچولو داشتی.... قبلا زمانی که غزاله اینا میامدن خیلی اینجا باهم صحبت میکردیم. کجایی چرا اینقدر کم پیدایی؟
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم. فروغ فرخزاد
نیروانا جون شما شرایطشو داشته باشی همه جا بهت پذیرش میدن. کوتبوس هم آلمانیه هم انگلیسی.. حالا نمیدونم مکانیکش به چه زبانیه.. من به زبان آلمانی درس خوندم.
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم. فروغ فرخزاد