2777
2789
عنوان

آلمان

| مشاهده متن کامل بحث + 490791 بازدید | 6289 پست
ﺳﻼﻡ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ... ﻣﯿﺸﻪ ﺑﮕﯿﺪ ﺍﺟﻨﺎﺱ ﻓﺮﻭﺷﮕﺎﻩ ﮐﺎﻓﻠﻨﺪ ﮐﺠﺎﯾﯿﻪ? ﭼﯿﻨﯽ ﯾﺎ ﺁﻟﻤﺎﻧﯽ? ﻣﻮﺍﺩ ﻏﺬﺍﯾﯽ ﺭﻭ ﻧﻤﯿﮕﻢ ﻓﻘﻂ ﺟﻨﺴﺎﺵ.. ﻣﻤﻨﻮﻥ
ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﮐﺎﺩﻭ ﺑﺨﺮﻡ ﺧﯿﻠﯽ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﻧﮑﻨﻢ ﺍﺯ ﮐﺠﺎ ﺑﮕﯿﺮﻡ ﺑﻬﺘﺮﻩ ﻟﻮﺍﺯﻡ ﺍﺭﺍﯾﺶ ﻭﻟﺒﺎﺱ?

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


آیلار من فلاسک اونت دارم. خیلی خوبه... 12 ساعت قشنگ آبو جوش نگه میداره. . این عکسشه... http://www2.philips.de/konsumentenpresse/img/mutter-kind/Philips_AVENT_Flaschenwaermer_SCF256_Frei1.jpg

خودشم یه محفظه داره که برای بیرون از خونه میتونی توش آبجوش بریزی و بذاری شیر و یا غذای بچه گرم شه... من که خیلی راضیم....

درمورد پوشک
من برای آرین فقط پمپرز استفاده کردم ولی الان برای میلان پوشک پارچه ای استفاده میکنم. خیلی راضیم فعلا. شکل پوشک کامله فقط قابل شستشو هست... منتهی اول کار باید هزینه کنی چون گرونه ولی تا 3 سال قابل استفاده هستن.... من الان 1 ماهو نیمه دارم ازشون استفاده میکنم و راضیم. البته روزهای اول همون پمپرزو میبستم چون بنظرم اینها خیلی بزرگ میامدن ولی بعد از 2 هفته اندازشون خوب شد براش.... این پوشکها در کل برای 2 سال, 2 سال و خودره ای بخوای حساب کنی هم ارزونتر درمیاد و هم برای محیط زیست بهتره....

http://die-besten-stoffwindeln.de/stoffwindel-shop/totsbots-easyfit-v3-aio-stoffwindel/easyfit-v3-einzeln/totsbots-easyfit-v3-aio-frugi-kletter

http://www.stoffywelt.de

من از این 2 سایت خرید کردم. این پایینی هم یه وبلاگ درمورد این پوشکهاست... حالشو داشتی و علاقه داشتی ,بخون اطلاعات خوبی بهت میده.

http://wickelmania.wordpress.com/2013/04/04/testbericht-prefolds-swaddlebees-capri-uberhose/
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
راستی سلام

من برگشتم کنیا.... ولی مای دوباره برمیگردم آلمان....

سوفی جان من نمیدونم... فکر میکنم همه جایی داشته باشه.

نیروانا جان به این سایت سر بزن.
http://www.uni-assist.de
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
نیروانا دانشگاه کوتبوس خوب پذیرش میده کلا.. ایرانی هم خوب میگیره. سالی که من رفتم 1 ایرانی بودم کلا... الان دیگه اینقدر زیادن کسی کسیو نمیشناسه... 50 تایی هستن کم کم..... (منظورم اینه که به خارجی ها و ایرانیها خوب پذیرش میده)
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
در مقطع کارشناسی‌ ارشد امکان تحصیل در رشته مهندسی مکانیک به زبان انگلیسی در این دانشگاه‌ها وجود دارد: دانشگاه صنعتی مونیخ، دانشگاه آخن، دانشگاه صنعتی برلین، دانشگاه زیگن، دانشگاه ارلانگن-نورنبرگ، دانشگاه کیل، دانشگاه هامبورگ، دانشگاه ینا و دانشگاه درسدن.

کدوم یکی از اینا پذیرش میده به ایرانیا؟ شهر متوسطی هم باشه که زندگی گرون نباشه

عشقم نفسم دختر مامان تو همه دنیای منی

سلام مریم جون. خوبی عزیزم؟..... فکررررررررررررر کنم یادمه (من کلا آلزایمر دارم) .. ولی اگر اشتباه نکنم یه پسر کوچولو داشتی.... قبلا زمانی که غزاله اینا میامدن خیلی اینجا باهم صحبت میکردیم. کجایی چرا اینقدر کم پیدایی؟
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
نیروانا جون شما شرایطشو داشته باشی همه جا بهت پذیرش میدن. کوتبوس هم آلمانیه هم انگلیسی.. حالا نمیدونم مکانیکش به چه زبانیه.. من به زبان آلمانی درس خوندم.
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز