2777
2789
عنوان

آلمان

| مشاهده متن کامل بحث + 490791 بازدید | 6289 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

. یه سوال بود فقط .خواهش میکنم عزیزم

عشق سبز جان ،من O2 داشتم راضی بودم.من ماهی ٢٠ یورو میدادم
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
دوستان سلام
بازم سئوال
آلمان بعد چند سال اقامت اگه دائم باشه پاس میده؟
2- شما سیستم آموزشی مدارس آلمان(هامبورگ) رو چطوری ارزیابی میکنید؟خوب،بد،یا متوسط؟
3- مهدهای هامبورگ هم مثل کانادا باید از خیلی وقت قبل رزرو بشه ؟یا مثل مهدای ایران همون موقع که خواستین ثبت نام میکنن؟ کیفیت آموزشیشون چطوره؟
4- قیمت خرید خونه(نه آپارتمان)مثلا سه خوابه توی یه محله متوسط رو به بالا در هامبورگ حدودا میدونین چنده؟متوسط قیمت رو میخوام
5- آلمان برای خرید خونه وام میده؟ یا بدتر از ایران دردسراش زیاده؟
6- با مدرک کارشناسی دانشگاه آزاد با معدل 14 میتونم توی آلمان کارشناسی دوباره بخونم یا باید برم کالج؟
سلام سلام من اومدمممم دوست جونااا ؟؟؟

عشق سبز جان o2 بپیر بدون اینترنت اونوقت میشه ماهی 10 یوزو دی
ارزونتر از این مگه شارژی بگیری هردفعه بخواهی شارژ کنی ..

بانوی شرقی جون برای المان اگه غیر پناهنده باشی بعد 3 سال بهت دایمی میده البته بستگی به شرایطت داره مثلاا یه خونه داشته باشی یا کار کنی ...... زودتر همون 3 سال میشه غیر اونم یکمی طول میکشه .
ولی پاسپورت المانی رو وقتتی بخواهی بگیری باید زبانت قوی باشه که بری امتحان بدی شنیدم میگن خیلیییییییی سخت شده
من الان پاسپورت ایرانیم که عوض شد دیگه مهر ویزا تو پاسم نمیخوره کارتی شده که کارتشو گرفتم مثه پاس المانیه یه جور کارت شناساییه دی اونم وقتی دائمی میشی /

درمورد مدارس باید بپرسی کدوم مدرسه خوبه ولی اگه یه جا خونه گرفتین باید حدود نزدیک خونتون باشه که راحتتر بدونین ببری و بیاری ولی کلا مدرسه هاش خوبن.

در مورد مهد هم که شنیدم که وقتی به سنی برسه که باید برن مجبورن بپذیرن ولی اگه هنوز به 3 سالش نشده میدونین ثبت نام کنین که نزدیک خونت باشه حالا خوب بودنش باید بپرسی الان مثلا من برای دانیال دیر ثبت نام کردم اونو فقط یه جا ثبت کردم نه جای دیگه چون مادر شوهرم دبیر مهد کودکه گفته بود اینجا از همه مهدها بهتره منم گیر دادم به همونجاا ..... برا همین ولا همشون خوبنن .

بانوی شرقی جون
برای وامم بانک وقتی میده که ببینه اصلا کار میکنی در امدتون چقدر بر اساس حقوق شما حساب میکنه که هر ماه چقدر بدین . برای قیمت خونه ها تو هامبورگ هر جایی یه قیمتی داره یکیش که ارزون میده یکی گرون .

in saito midam boro mitoni bebini ghimathashh ,
http://www.immobilienscout24.de/Suche/S-14/Wohnung-Kauf/Hamburg/Hamburg/-/3,00-?enteredFrom=result_list
.
سلام رکسانا جون
خوبی
باید قرارداد دوساله ببندم نه؟همون که از حساب برداشت میکنن؟
ماهی ده یورو
بعد به او تو مجانی میشم و همه فست نت ها یا نه؟
چون اینترنت آدم خونه استفاده میکنه و تو گوشی زیاد نیاز نیست
برام مهمه که به او تو مجانی باشه و فست نت ها
خط های دیگه چی؟
ای پولوس ودافون تلکوم؟
**** سکوت، گاهی بهترین تحقــــیر است...! ****
عشق سبز جون آره اگه بخواهی بدون اینترنت باشه آره همون 10 یورو میشه از حسابت میکشن قراردادش هم 2 ساله هست و هم به اضافه یه گوشی نو.
یا اینکه از همین اوتو سیم کارت شارژی بگیر که قرارداد لازم نیست .

من از اپلوس که داشتیم راضی نبود و هم از تلکوم هم هردوش گرونن .
.
سلام بچه ها خوبید؟
رکسانا جون خوبیم مرسی. تو خوبی؟دانیال جیگر خوبه؟ شوهرم کلاسا زبانش شروع شده. 10ماه طول میکشه تا B2 بگیره .بعدش شروع میکنه درخواست پذیرش میده به دانشگاها. فعلا هامبورگ و هانوفر و کلن مد نظرشه .تا ببینیم چی میشه؟

بچه ها یه سوال؟ من شنیدم میگن کسی که سنش 30 سال هست دیگه نمیتونه رایگان تحصیل کنه وباید پول بده میخام ببینم راسته؟
دلتنگــــــــم .... دلتنگ آنچه که میتــــوانست باشد و حالا نیـســـــــــت....
sarakhanoomi

رشته همسرت الکترونیکه؟ یکی از دوستامون توی هانوفر زندگی میکنه ومعماری میخونه دانشگاه رایگان
یعنی شما به این خیال رفتید که مجانیه ولی نبود؟؟؟
چند وقته رفتید؟
هم خودت هم همسرت با ویزای دانشجویی رفتید؟
میشه یکم برام توضیح بدی که چطور رفتید؟

مرسی عزیزم
دلتنگــــــــم .... دلتنگ آنچه که میتــــوانست باشد و حالا نیـســـــــــت....
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز