2777
2789
عنوان

آلمان

| مشاهده متن کامل بحث + 490791 بازدید | 6289 پست
سارا خانومی جان...یه سوالی من داشتم ...چرا شما هم جداگانه درخواست ویزای دانشجویی دادید؟؟؟؟ چرا درخواست ویزای پیوست به خانواده نکردید؟ یعنی اگه همسرتون دانشجو بود به شما نمی دادن ویزای پیوست به خانواده؟؟؟؟؟؟...چون من همسرم هم ویزای دانشجویی گرفته و الان بیشتر از یک سال است که رفته ولی من چون هنوز مدرک زبان نگرفتم نتونستم برای دانشگاه اقدام کنم و درخواست ویزای پیوست به خانواده کردم...... می خواستم ببینم که ممکنه ویزا به من ندن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
البته من چند ماه قبل هم اقدام کردم ولی ان موقع رد شد چون همسرم اقامت فقط 1ساله گرفته بود ولی حالا برای 3سال تمدید کرده...حالا نمی دانم این دفعه می شه یا نه؟؟؟؟؟؟؟
بعد یه سوالی...با مدرک b1می شه برای لیسانس اقدام کرد؟ کافی است؟؟؟؟؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

عشق سبز جون اگه گوشی خوببب بخواهی خب باید امکاناتت خوب باشه که گوشی خوب بهت تعلق میگیره مثلا ماله مامانم تو دوسلدرف گوشیش سامسونک SII بهش دادن ولی با کلی امکانات اینترنت و اوتو به اوتو مجانی ولی بقیش یادم رفت باید بپرسم ازش .. ماله اون امکاناتش از مال من بیشتره 25 یورو هر ماه میده کلی هم راضیه باهاش عشق میکنه .
تو خود لیست خرید هم مشخصه صبر کن خودم نیگاهی بندازم به اوتو .
.
salam salam

sara khanoomi joon, azizam, e-maileto didam, az dostam miporsam barat.... file ro hanooz baz nakardam.. yeki az doostaye man kheili az stipendium o inha saresh mishe, azash miporsam
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
سلام دوستان میشه یه لحظه وقت بذارین

من برای اولین بار برای کاری میخوام ظرف 10 روز آینده برم آلمان
اختلاف قیمت پروازهای ایران ایر و لوفتانزا خیلی زیاده میخوام بدونم اگر با ایران ایر بیام خیلی اذیت میشم؟ البته اونم کلاسای مختلف داره نمیدونم کدومش گیرم بیاد
و اینکه برگشتم حدود 3 تا 5 هفته بعدش خواهد بود یعنی تاریخ دقیق برگشتم معلوم نیست یه نظرتون بلیط رو اوپن بگیرم یا بذارم برگشت رو از آلمان اوکی کنم؟

خیلی خیلی ممنون میشم راهنماییم کنین

جینجر

سلام به هم جمیعا
کجایین بابا امروز شنبه است پنجشنبه اینجا

مامی دانیال .....پارمیدا ووو ملیکا و نورا بانوی شرقی ووووووو سایر دوستان فعالیتتون در روزهای اخیر کم بوده
من که حاضری خودم رو زدم .....بقیه رو محکوم کردم

بیاین دیگه یه حرف جدید یه بحث جدید اخه چرا من که هستم هیشکی نیست

عسل بانو جان
بهتر تاریخ برگشتت رو بگیری اگه بلیط اعتبار 45 روزه داشته باشه میتونی به اعتبار ویزات آخرین تاریخی که میتونی بگیری از هامبورگ یکشنبه و پنجشنبه پرواز داره میتونه این احتمال وجود داشته باشه که جا نباشه
بعد ایران ایر تو آلمان از هامبورگ فرانکفورت و کلن پرواز مستقیم داره
از ایران ایران ایر که میاد مستقیم می رسی آلمان
اما برگشت به ایران 1 ساعت به دلیل تحریم ها سوختگیری میکنه بعد میاد
بعد هم ایران ایر دو تا کلاس پروازی داره اکونومی و بیزینس
لوفت هانزا فرست کلاس و بیزینس کلاس و اکونومی و اکونومی XL داره و ویژه داره

بستگی داره از چه شهری میخوای بیایی اگر غیر این سه تا باشه که گفتم باید تا مقصدت با دوباره با یه هواپیما دیگه بری یا اینکه با قطار بری تا مقصدت این ها رو همه رو باید مد نظر قرار بدی



سلام،،صبح پاییزی و بارانیتون بخیر .....خوبین بچه ها ؟ زهره جون منم حاضریم رو زدم ههههه ...موضوع هفته آشپزی ...چی ناهار یا شام میپزین ؟؟؟من امروز خورش بادمجان گذاشتم
زیاد رو ادم ها حساب باز نکن....یه روز با امضای خودت حسابت رو خالی میکنن...!
آره فرانکفورت روزای پروازش فرق داره با هامبورگ
اگه هزینه سفر و بلیط برات مهم نیست و فشاری برات نداره خوب لوفت هانزا و برگشتت هم حتما رزورو کن
اگه هم با ایران ایر میخوای بیایی رو تقویم ببین تا چه تاریخی ویزا داری و پرواز هم تو اون تاریخ هست با نه اما بهتره با فاصله یک یا دو روزه قبل اتمام ویزات برگردی اگرم بخوای که زودتر برگردی ایران ایر اینجا هم دفتر داره و تلفن با از طریق آژانس های مسافرتی ایرانی که 100 درصد در فرانکفورت هم هست تاریخت رو تغییر بدی اگه بخوای
ویزات احتمال زیاد 31 روزه هست و بلیط هم 45 روزه باید بگیری
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز