2789
عنوان

آلمان

490791 بازدید | 6289 پست
سلام به همگی من ازالمان هستم
من تازه در این سایت عضو شدم البته درطول حاملگیم مطالعه می کردم ولی هیچوقت وقت نداشتم که بخوام عضو بشم خوشحال می شم با شماها اشنا بشم
سلام دوستان
من از ایران هستم
اینجا دکترهای خوبی توی شهر من نیست
میخوام بدونم اونجا وقتی سرما میخورین دکتراتون بهتون در این دوران حساس ( بارداری ) قرص تجویز میکنن؟
لطفا راهنمائیم کنید

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام سارینا جون
اینجا کلا وقتی باردار هم نباشی جز مسکن دکترا چیزی نمیدن برای سرماخوردگی خودمون تقویتی میگیریم اگر دلمون بخواد ولی تو بارداری دکتر به من گفته بود پاراستامول که همون استافیمنوفن هست به عنوان مسکن ضرری نداره ولی من برای احتیاط خودم مصرف نمیکردم ولی اینجا چیز دیگه برای سرماخوردگی نمیدن
سلام ماهی خانم
مرسی من خوبم همگی خوب هستیم
من کلن زندگی می کنم و یک دختر کوچولو دارم .
تو از کجای المان هستی
من هم خوشحال می شم باهات اشنا بشم
بیشتر با بچه ها شبها ما ان می شیم
و از مسنجر بیشتر چت می کنیم گاهی هم توی کلوب خصوصی که می خواهیم عمویش کنیم فردا
تو هم دوست داشتی بیا خوشحال مشم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز