2777
2789
عنوان

روزه و شیردهی

111 بازدید | 15 پست

پسرم پنج ماه و نیمشه. من بیشتر روزه هامو میگیرم. این روزا سینه هام خیلی شله قبلا سفت و پر شیر میشد جوری که قورت قورت صدا میداد شیر میخورد همه لباسام خیس بود ولی این روزا سینم نرم و اویزونه حتی شک کردم شیر دارم یا نه ولی فشار دادم شیر داشتم. بچم بنظر میاد سیر میشه اصلا بهونه شیر نمیگیره ولی گاهی وسط شیر خوردن سینم رو ول میکنه دست میمکه میگم شاید از اینکه شیرم بیاد ناامید میشه یا کم میاد خسته میشه میره سراغ دستش. ولی اصلا بهونه شیر نمیگیره حتی گاهی میخوام شیرش بدم کلافه میشه پس میزنه سینمو انگار که خیلی سیره.

به نظرتون بگیرم یا نگیرم؟چون میگند بچه گرسنه بمونه یا بدن مادر اذیت بشه نباید گرفت نمیدونم چیکار کنم

تبریک

1
5
10
15
20
25
30
35
40
یه صلوات بفرست، ثوابش نصف نصف ❤

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نگیر ..چون امکان داره خشک بشه

-اگه من نباشم صبح کی بیدارت میکنه؟                                  +شاش😅😅😐😐   من یه دخترم از جنس خرداد، مغرور و شیطون ‌..از اونایی که تیپ دخترونه و خاص میزنن عطر تلخ و مردونه دوس دارن..                 ۹۹/۹/۱۰میبینمتون(فان)😅🤪🤭

 اگه میبینی دچار ضعف بدنی میشی و بچت گرسنه میمونه نگیر 

😍خدا روزی رسان شکست ناپذیر من است و هم اکنون مبالغ هنگفت پول در پناه لطف الهی و به شیوه هایی عالی به من میرسد😍😍😍😍😍😍😍  گاهی هیچکسی رو نداشته باشی بهتره !!!  باور کن بعضیا تنهاترت میکنن 🌹🌹🌹    
عزیزم ما نمی تونیم بگیم بگیر یا نگیر اگه میبینی دچار ضعف بدنی میشی و بچت گرسنه میمونه نگیر 

اخه گرسنه نمیمونه خودمم روزه رو میتونم تحمل کنم مثل همه ادما ساعتای اخرش برام سخته ولی فقط حس میکنم شیرم کم شده

تبریک

1
5
10
15
20
25
30
35
40
یه صلوات بفرست، ثوابش نصف نصف ❤
به فکر بچه باش بعدا قرض روزه هات رو می گیری داری خیلی اشتباه می کنی 

اخه گرسنه نمیمونه فقط شیر من داره کم میشه انگار.نمیدونم درسته نگیرم یا نه.

تبریک

1
5
10
15
20
25
30
35
40
یه صلوات بفرست، ثوابش نصف نصف ❤

نگیر دوست خوبم من بچم یه سالشه نمبگیرم....نذار بچه به کم خوردن عادت کنه...اون بچه باید شیر زیاد بخوره...به کم خاردن عادتش نده....روزه نگیر....شیرت کم میشه

عاشق امام رضا......عاشق ایران.....عاشق حجاب....عاشق مردم ایران....بدون اینها میمیرم
اخه گرسنه نمیمونه فقط شیر من داره کم میشه انگار.نمیدونم درسته نگیرم یا نه.

ببین عزیزم من دایی خودم که روحانی هست پرسیدم که اگه نگیرم عیبی نداره گفت دایی اگر دیدی شیرت کم شد نگیر شما هم.نگیر چه عیبی داره واقعا بهتر نیست این تفکرات غلط رو دور بریزیم مردم سالم  هستن و بدون علت روزه می خورن شما خدا گفته نگیر باز می گیری شیرت خشک میشه بچه شیر خشکی میشه بعد خودت رو سرزنش می کنی

ببین عزیزم من دایی خودم که روحانی هست پرسیدم که اگه نگیرم عیبی نداره گفت دایی اگر دیدی شیرت کم شد نگ ...

راست میگی گلم دیگه نمیگیرم

تبریک

1
5
10
15
20
25
30
35
40
یه صلوات بفرست، ثوابش نصف نصف ❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز