2789
عنوان

حس بد

65 بازدید | 6 پست

سلام.خوبید؟

من یه مدته به شوهرم خیلی شک دارم.یچیزایی تو گوشیش دیدم که همش انکار کرد ولی دلم اروم نمیگیره پنهون کاری زیاد میکنه ادمی هم نیست بشه به راحتی گردنش گذاشت چیزیو بنظرتوت چیکار کنم مطمئن شم چیزی،هست یا نه

منم دقیقا مث شما بودم فایده نداره هر چی بیشتر کنجکاوی کنی بیشتر بحث و دعوا اتفاق میوفته فقط بی اهمیت باش من خیلی تلاش کردم ولی به قول شما شوهرم قبول نمیکرد و زرنگ تر از این حرفاس پس سعی کن خودتو عذاب ندی

زن ها، گاهی اوقات حرفی نمی زنند چون به نظرشان لازم نیست که چیزی گفته شود! تنها با نگاهشان حرف می زنند… به اندازه یک دنیا با نگاهشان حرف می زنند. اگر زنی برایتان اهمیت دارد، از چشمانش به سادگی نگذرید! به هیچ وجه…

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم دقیقا مث شما بودم فایده نداره هر چی بیشتر کنجکاوی کنی بیشتر بحث و دعوا اتفاق میوفته فقط بی اهمیت ...

بنظرت میشه؟؟؟میشه بیخیالش باشی؟

من نمیتونم واقعا.میفهمم چقد فاصله افتادع بینمون همش میگم شاید بخاطر دعواهایی که میکنیم ولی میدونم دروغه.فقط دنبال یه راهیم که بزارم گردنش

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز