2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بچه اولم 40هفته تمام،ولی دومی رو دوست دارم زودتر تموم شه اونقدر که اذیتم😢

من ۳۲هفته زایمان کردم

وقتی دخترم بردم شنوایی سنجی

خانمهایی که با من باردار بودن،هنوز حامله بودن میدیدم،میگفتم خدارو شکر مال من کوتاه بود

من حساسیت گررفتم بیشتر از1ماهه سرفه میکنم خیییییییلی اذیتم،همه میگن بخاطر بارداریه،همه سختیهاش یه طرف این روز و شب سرفه کردنو هیچ دارویی هم اثر نکردن یه طرف،دکتر میگه غذاهای بو دار نخور😢گر میگیرم ولی گفته هوای بیرون اصلا بهت نخوره دیگه خسته شدم

زایمان زودم کلی درد سر داره.

دختر من از نظر تنفس مشکلی نداشت،دو کیلو هم بود.

ولی چون خودم مشکل خونی داشتم،و تا بچه تو شکم مادر خون مادر تو رگهاشه تا چند وقت اونم مشکل داشت.

بعد بچه ریز و کم وزن با زردی خیلی کم هم بستری میشه.

سه بار بستری شد.

از شنبه تا پنج شنبه بستری میشد ،پنجشنبه عصر و  جمعه می‌رفتیم خونه باز شنبه که میبرم چکاپ باز بستری میشد

من حساسیت گررفتم بیشتر از1ماهه سرفه میکنم خیییییییلی اذیتم،همه میگن بخاطر بارداریه،همه سختیهاش یه طر ...

منم یه مدت اینطور سرفه میکردم شربت دکسترومتروفان بخور خوب میشی

پدرم تنها کسی که همیشه تو ❤واسه شادی روحش صلوات لطفا😢
منم یه مدت اینطور سرفه میکردم شربت دکسترومتروفان بخور خوب میشی

واقعا؟؟دیگه خسته شدم حتی رفتم تست کرونا بدم نگرفتن گفتن مشکوک هم نیستی،هرکاری بگی هم کردم😭😭😭

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز