2777
2789
عنوان

گلو درد شدید

87 بازدید | 12 پست

سه روزه گلو درد شدید دارم...البته گلوم حساسه همیشه ولی این بار دردش زیادیه... ولی تب و سرفه و تنگی نفس و... ندارم اصلا.میتونه کرونا فقط شامل گلو درد باشه؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تب نداشته باشه ینی خفیفه؟ شنیدم ازدست دادن بویایی چشایی خفیفه

اون هم ممکنه خفیف باشه تب علامت اینه که بدن درگیر عفونت هست وقتی تب نباشه نشونه خوبیه

البته باید رعایت کرد مرتب مایعات گرم دم نوش اویشن 


[QUOTE=134903517]اون هم ممکنه خفیف باشه تب علامت اینه که بدن درگیر عفونت هست وقتی تب نباشه نشونه خوبیه البته باید

خب من گرفتم تب ندارم همش هر وقت تب سنج تبمو گرفتم پایین بود ولی بقیه علایمو دارم خب الان درگیر عفونتم پس چرا تب نمیکنم یا اینک تبم خفیفه!متوجه نمیشم

[QUOTE=134903517]اون هم ممکنه خفیف باشه تب علامت اینه که بدن درگیر عفونت هست وقتی تب نباشه نشونه خوب ...

نمیدونم باید با دکتر مشورت کنی

البته مثلا بابای من بدنشان طوری هست که حتی عفونت کنن تب نمیکنن اصلا ولی معمولا اینطوری نیست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

استقلال

nastaran_84 | 18 ثانیه پیش

امتحان

pishikuchulu | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792