2777
2789
عنوان

افسرده شدم

208 بازدید | 8 پست

سلام خانما حس میکنم افسرده شدم هیچ علاقه ای به زندگی ندارم احساس میکنم قراره یه اتفاق بدی بیوفته من 117 سالمه خانواده ام عالین میتونم بگم که خیلی بهم میرسن اما نمیدونم چمه حس میکنم دارم زحمتاشونو به باد میدم با مادرمم در میون گذاشتم اون خسلی سعیشو کرد اما نمیشه خیلی تو وضع بدیم احساس پوچی میکنم اینم بگم تو فامیل تقریبا یه الگو برا بچه هاشون هستم اما راستش خودم دلم نمیخواد از من تعریفی بشه تو جمع مثلا مامانم که از م تعریف تعریف میکنه عصبی میشم دوس ندارم بقیه منو یه دختر درسخون و افتاب مهتاب ندیده بدونن  من اینطوری نیستم یعنی نبودم اما الان خیلی تحت فشارم حس میکنم همه رفتارامو زیر نظر دارن نمیدونم تروخدا کمکم کنید دارم دیونه میشم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بیا برو بخواب تا نیومدم بزنمت😒😒😒آدم الکی افسرده نمیشه ...بدو برو خونتون بینم

نه به خدا خودمم دلیلیشو نمیدونم اما نمیشه که من هیچ وقت اینوطوری نبودم چند وقتیه شدم یه مرده متحرک

طبق نظر روانشناسان افسردگی وقتی پیش میاد که بین خود واقعی با خود ایده آلی ات فاصله باشه

با مادرت صحبت کن ،تو باید در مسیر درست و شاد زندگی کنی، نیومدی نفر اول و الگو باشی،سعی کن خود واقعی ات و خواسته های خودت رو به درستی شناسایی کنی



طبق نظر روانشناسان افسردگی وقتی پیش میاد که بین خود واقعی با خود ایده آلی ات فاصله باشه با مادرت صح ...

شایدم همینطور باشه مامانم خیلی خوبه عین یه خواهریم اما تعریف هاش باعث شده همه از من یه جور انتظار دیگه ای داشته باشن مثلا همه فکر میکننباید سال اول تو کنکور پزشکی قبول شم اما خب نمیشه 


شایدم همینطور باشه مامانم خیلی خوبه عین یه خواهریم اما تعریف هاش باعث شده همه از من یه جور انتظار دی ...

با مادرت صحبت کن،چیزی که دوست داری دنبال کن

اونوقت باید همه عمر دنبال این باشی که ببینی دیگران چه انتظاری ازت دارند

وقتی همسن تو بودم به خاطر اینکه نتوانستم مثل همیشه در صدر باشم افسرده شدم

بعد اون ادامه دادم ،الان 40 ساله مه و رئیس یه بخش ام ،همش دویدم اما چقدر شاد بودم

چقدر به ابعاد دیگه زندگیم فکر کردم،چقدر مثل یک زن به زیبایی ام ،به خوش اندامی به خوشگذرونی ام اهمیت دادم

نگذار که نظر دیگران ،نسخه یک عمر رو برات بپیچه

شایدم همینطور باشه مامانم خیلی خوبه عین یه خواهریم اما تعریف هاش باعث شده همه از من یه جور انتظار دی ...

با مادرت صحبت کن،چیزی که دوست داری دنبال کن

اونوقت باید همه عمر دنبال این باشی که ببینی دیگران چه انتظاری ازت دارند

وقتی همسن تو بودم به خاطر اینکه نتوانستم مثل همیشه در صدر باشم افسرده شدم

بعد اون ادامه دادم ،الان 40 ساله مه و رئیس یه بخش ام ،همش دویدم اما چقدر شاد بودم

چقدر به ابعاد دیگه زندگیم فکر کردم،چقدر مثل یک زن به زیبایی ام ،به خوش اندامی به خوشگذرونی ام اهمیت دادم

نگذار که نظر دیگران ،نسخه یک عمر رو برات بپیچه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز