با مادرت صحبت کن،چیزی که دوست داری دنبال کن
اونوقت باید همه عمر دنبال این باشی که ببینی دیگران چه انتظاری ازت دارند
وقتی همسن تو بودم به خاطر اینکه نتوانستم مثل همیشه در صدر باشم افسرده شدم
بعد اون ادامه دادم ،الان 40 ساله مه و رئیس یه بخش ام ،همش دویدم اما چقدر شاد بودم
چقدر به ابعاد دیگه زندگیم فکر کردم،چقدر مثل یک زن به زیبایی ام ،به خوش اندامی به خوشگذرونی ام اهمیت دادم
نگذار که نظر دیگران ،نسخه یک عمر رو برات بپیچه