2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ادم اگه حسود نباشه حسودی نمی کنه. اگه منشا حسادت رو به طور کلی ادم بدونه سعی میکنه خودشو اصلاح کنه. که هم حال خودش بهتر باشه هم اطرافیان و جامعه. ولی میگن تو جامعه ما حسادت خیلی زیاده. و متاسفانه بیماری جامعه ما این موضوعه. 

دختر ندارم ولی فکنم اگه داشته باشم حسودی کنم چون شوهرم عاشق دختره

در این صورت نباید حسودی کنی

باید خوشال باشی و خدا رو هزار بار شکر کنی


اگه مردی بود ک میزد دخترتو و دوسش نداش خوب بود؟ همیشه دلت واسه دخترت میسوخت خوب بود؟

فمینیست هستم
در این صورت نباید حسودی کنی باید خوشال باشی و خدا رو هزار بار شکر کنی اگه مردی بود ک میزد دخترت ...

اونیکه این کارارو با دخترش انجام بده آدم نیس چه برسه به مرد

که داند به جز ذات پروردگار* که فردا چه بازی کند روزگار..... به امید اقامه نماز جمعه در قدس😊
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز